12.10.14

Failla farfia ja hamfaifa

- Haloo Aafi? Fäffä Fufhfu!

- No heiffan, Fufhfu, mifä fulle fuuluu?

- No fe faafanan fofu Mahwffiina Aifolehmä haffaf muf ja meni hamfaaf!

- Eifö fulle jääny yhfään hamfaifa? Mulla on fenfään fielä fuuffa fiifi hammaffa.

- Fifä nyf whuufana fe fuwhfa fiinni ja fuunfele!

- Fohwi, whafas.

- Foifa mulle fu mulla ei oo fuheaifaa!

- Mullafaan ei oo fuheaifaa.

- Foi faafana fun fanffa! Fä oof fyllä NIIN hamfaafon whuufana!

- Miffei fuffajeefuf fuojellu fua fen ffyfon nywhfeilfä?

- Fuuf fiinni ny ja fuunfele! Muiffaffä ne fun ifoifäf fefohamfaaf?

- Jaa faahwin fefahwit?

- Fiffä ne hefi foffiin fänne Affehwfinfadulle!

- Muffa fu mä ife fäyfän niifä!

- Fenfin fifa! Ofaf ne hefi fun fuuffaf ja lähefäf ne mulle! AFF! Mifen mä maananfaina foin muufen lufea fanhuffille!

- Muffa fun-

- Lähefäf ne hefi fai fedän fulfa hamfaaf fuhwffuun!

- Fohwi, Fufhfu, mun affu loffuu jusf . . .

- Aafi! Aafi! Mä haluun ne fun faafin fefofamfaaf!

1 comment:

  1. Entä Varkauden mummon tekarit? Menikö ne mökin mukana, vai pakkasiko pappamuratti ne Jollaksessa muiden tavaroiden mukana jätesäkkeihin?

    ReplyDelete