20.10.11

Poliisi on ystävä

POLIISI: Halloo! Nimismiehellä! Konstaapeli Möttönen puhelimessa!

TUXU: Täällä Johanna Tukainen Aerto on kusipää sika se yritti kuristaa ja tappaa!

POLIISI: Jaahas. "Aerto yritti kuristaa ja tappaa . . ."

TUXU: Monta kertaa! Mulla on video joka todistaa asian.

POLIISI: Ihan kiva.

TUXU: Se yrittää tappaa mut siinä! SE! MUT! Tajuakko ääliö!

POLIISI: Vai niin.

TUXU: Siinä videolla yrittää tappaa mut!

POLIISI: Aivan. "Yrittää tappaa videolla . . ."

TUXU: Mun äitikin näki sen! Mun äiti järkytty ihan kamalasti! Ja sitten te haluatte laittaa mut vankilaan siitä että heitin siiderit Aerton päälle ja lasi lipsahti! Vittu te ootte natseja! Miksi te vainootte mua! Miksi te vainootte julkkiksia! Ai miähet saa lyädä naisia vai! Ai miähet saa lyädä! Ei ihmistä voi laittaa vankilaan vaan siksi että sen lasi lipsahtaa! Tajuutteko ääliöt hikiset apiaanit!


*   *   *   *   *


POLIISI: Polliisilla halloo. Konstaapeli Mött-

TUXU: Täällä Johanna Tukiainen!

POLIISI: Kiva.

TUXU: Tajuutko apina että juhannuksena ne oli ne hunksit jotka yritti tappaa minut ja minun sisareni Julia Tukiaisen joka poseerasi Playboyssa! Ne valokuvat ei todista mitään! Ne hunksit oli hulluja ja repi Julian tukkaa ja mä olisin voinut kualla! Lasi lipsahti! Ai että miäs saa lyädä vai! Se video todistaa että Aerto on hullu murhaaja!



*   *   *   *   *


POLIISI: Poliisiasemalla halloota vaan. Puhelimessa konstaap-

TUXU: Mitä te niitä kuristamisia tutkitte! Lopettakaa heti niiden tutkiminen! Täällä Johanna Tukiainen! Aerto yritti tappaa mut mutta älkää tutkiko sitä! En heittänyt Aertoa lasilla! Tajuutko älykääpiö! Ei ihmistä voi laittaa vankilaan vaan koska sen lasi lipsui!

POLIISI: Jaahas.

TUXU: Täällä Johanna Tukiainen tajuutko! Lopettakaa mun vainoamiseni! En vaadi Aertolle rangaistuksia! En yrittänyt pahoinpidellä Aertoa. Rupujuhlien jälkeenkin vain puolustin itseäni kun Aerto hakkasi! Ai että miäs saa hakata naista! Ai miäs saa hakata naista! Miksi julkkiksia Suamessa vainotaan! Ette vainoaisi mua jos mun nimi ei olisi Johanna Tukiainen! Natsi! Se lasikin lipsahti! Tajuatko vajakki!



*   *   *   *   *


POLIISI: Kammarilla, ehtoota. Konst-

TUXU: Mulla on neljän näädän oikeet nimet ja paikkakunnat ja tyäpaikat! Niistä kolme on miähiä! Se yksi hullu on töissä Otavamedialla ja sen nimi on Relander ja sillä on blogi ja se sisustaa asuntonsa mun kuvilla ja se on hullu sekopää mielisarias stalkkeri se kuuluu hullujenhuaneeseen!

POLIISI: Vai oikein nimet.

TUXU: Mulla on kymmenen näädän nimet tajuutko apiaani! Mä nostan syytteet!

POLIISI: Jaahas.

TUXU: Etkö sä ääliö tajua että mulla on sadan näädän nimet! Mun uristi nostaa niitä vastaan syytteet ja ne joutuu vankilaan hah hah! Kolmetuhatta näätää tajuutko! Ne on sairaita! Lue mun Seiskan blogia idiootti! 


*   *   *   *   *


POLIISI: Laitoksella, Möttönen puh-

TUXU: Täällä Johanna Tukiainen! Mä pualustin vaan mun ystävää ja nyt MUA syytetään pahoinpitelystä! Ai että miäs saa lyädä naista vai! Ai miäs saa lyädä! Ja se lasi lipsahti ja pualustauduin vaan kun Aerto hakkas ja ne oli oikeesti ne hunksit jotka yritti tappaa ja mä olisin voinu kualla ja näädät pitää saada vankilaan ja Aerto kuristi mutta älkää tutkiko ja video todistaa että Aerto hakkaa ja on psykopaatti narsisti! Ei ihmistä voi laittaa vankilaan siitä että sen lasi lipsahti kädestä! Poliisit on koulukiusaajia! Kiusaatte julkkiksia hikiset apiaanit! Natsit!



*   *   *   *   *


POLIISI: Pasila Vice, päivystävä konstaapeli Möt-

TUXU: Täällä Johanna Tuk- . . . Haloo! Haloo! . . . Kuuluuko! . . . Miksei poliisi tee mitään! Natsit!

2 comments:

  1. On se kumma että miäs saa lyädä naista vaikkei saa! Mä meen herättää Juulian!!

    T.Hahis

    ReplyDelete
  2. TYRSK... täällä konstapeli mutkunen... Relander hei, LEPOOOO !!!

    ReplyDelete