Hyviä uutisia maamme sotaveteraaneille ja syöpäsairaille lapsille.
Aikamme Äiti Teresan ja Albert Schweitzerin risteytys Johanna Tukiainen osallistuu loppuviikolla Saariselällä järjestettäville Barentsin messuille joilla hän myy yrityksensä "fanituotteita" ja ns. "Johanna Tukiainen tuotteita".
Huhupuheista päätellen Dolts Dancersien "fanituotteet" ja etenkin ns. "Johanna Tukiainen tuotteet" eivät ehkä luonteeltaan ole niinkään varsinaisia tuotteita vaan enemmänkin palvelunomaisia immateriaalisia prosesseja joiden pääasiallinen asiakaskunta koostuu keski-ikäisistä herroista. Sellaisista metsien miehistä ja jänkhien jääkhäreistä jotka kernaasti asioivat ns. "ammattilaisten" kanssa kun poroja lukuunottamatta muita naaraspuolisia ei pahemmin liiku lähimmän sadan kilometrin säteellä. Poroon verrattuna kaunis Johanna onkin monen huononäköisemmän isännän silmissä ihan naisellinen.
Ja nythän "ammattitanssijaa" voikin lähestyä palveluhyödykeasioissa harvinaisen hyvällä omallatunnolla sillä "tuotteiden" tuotto kohdistetaan Dolts Dancersien toimitusjohtajan Johanna Tukiaisen mukaan suoraan syöpäsairaille lapsille ja sotaveteraaneille. Pitäisin tässä tapauksessa "Johanna Tukiainen tuotteiden" ostamista suoranaisena kansalaisvelvollisuutena. Ellet osta niin vihaat veteraaneja ja tuet syöpää.
Kauniin Johanna Tukiaisen altruismi hyväntekijänä ei suinkaan lopu tähän.
Samaisilla messuilla ihana Johanna Tukiainen (joka jo vuosikaudet on meikkaamisellaan ja huulillaan tukenut hyväntekeväisyyttä käyttämällä AIDS:in vastaista huulipunaa) edustaa "maailmanlaajuista L-R Hair and Beauty Cosmetics sarjaa". L-R on toki on meille kaikille entuudestaankin tuttu saksalainen suoramarkkinointiyhtiö sillä onhan monella amerikkalaisella tähdellä kuten Boris Beckerillä (GER), Michael Schumacherilla (GER), Leona Lewisillä (UK) ja Marcus Schenkenbergillä (SWE) omat parfyymi- ja korutuotteensa yhtiön kataloogissa. Ja kukapa täysjärkinen ei tahtoisi kärytä Schumacherin sadekelikumeilta tai koristautua Boris Beckerin rystyllä suunnitelluilla nenärenkailla?
Myös näiden tuotteiden rahallinen tuotto menee yhtiön edustajan Johanna Tukiaisen mukaan hyväntekeväisyyteen joten ei voi kuin ihmetellä kauniin Johannan pyyteetöntä epäitsekkyyttä. Penniäkään hän ei itselleen tavoittele vaan kaikki voitot kanavoidaan suoraan sairaille ja vähäosaisille. Toisaalta, eihän tämä mikään ihme ole, onhan Johanna Tukiainen jo kauan ollut tunnettu altruismistaan. Kuten myös suoramarkkinointiyhtiötkin.
Voisi melkein sanoa että kaunis Johanna Tukiainen on näinä itsekkyyden ja omaneduntavoittelun ja kylmän ahneuden aikoina antanut kasvot altruismille, filantropialle ja ultrahumanistiselle epäitsekkyydelle.
Tämän voivat allekirjoittaa etenkin kaikki kauniin Johannan tanssiryhmässä työskennelleet (siksi työsuhteet tanssiryhmässä tapaavatkin olla pitkiä ja tanssijoiden vaihtuvuus olematon) ja ennen kaikkea sisar ja yksityishenkilö Julia Tukiainen jota kaunis Johanna kiltteyttään ei aina tahdo vaivata raha-asioilla (kuten kävi ilmi legendaarisen Raitala-klassikokulttielokuvan "500" palkkaneuvotteluiden yhteydessä).
Kaunis Johanna jos kuka on kristitty sanan varsinaisessa merkityksessä ja antaisi tarvitsevalle päältään vaikka ainoan ihokkaansa. Tai viimeisen viinapullonsa. Tämä äärimmäinen pyyteettömyys ja antamisen halu selittääkin sen miksi kaunis Johanna yhä asuu vanhempiensa nurkissa kun ahneemmat ikätoverit jo omistavat oman asunnon ja vaikka mitä maallista hyvää.
Johannalle ei omistaminen eikä mammona merkitse mitään. Pois jakaa hän otsansa hiessä strippaamisella ansaitut omaisuudet kuin olisivat ne pelkkää lumetta vain. Ja sitähän ne kauniin Johannan kaltaiselle hurskaalle ja jumaliselle sielulle ovatkin.
Nyt jos koskaan kannattaa siis olla syöpälapsi. Oikein kateeks käy kun niitä nyt näin hemmotellaan.
No comments:
Post a Comment