19.7.13

2.2-prosenttijengi

- Aloitetaan siis uuden Barbis MC naisten rikollisjengin ensimmäinen kokous. Onks kaikki täällä? Paikalla siis jengin puheenjohtaja "Jolene" eli minä, asevääpeli "Coma" ja sihteeri "Jennie" . . . pidäthän sä "Jennie" kirjaa?

- Jpp, Johsnna, pdnä krijss.

- Ei oikeita nimiä Jarna ettei natsi sika poliisi pääse meidän jäljille! Natsit!

- Shhhhhiattthhh . . .

- Anitksee, Johsnna!

- Ensin kirjataan ylös jengin tavotteet ja ne on: 1) pitää saada takas kaikki Homokampaajan meiltä varastamat kamat joka on kaikki mun piilolinssit eiku silmälasit jotka on kaikki aitoja ja osa on feikkejä mutta useimmat on aitoja paitsi ihan muutamat feikkejä ja puolet meidän omaisuudesta niinku vaatteita ja kaikki mun kalliit iponet ja kaikki mun kalliit hellokittykorut ja kultaset suoraan kalasta varastetut kaulaketjut joita Aerto ei koskaan maksanutkaan 2) hakataan Aerto 3) hakataan Homokampaaja 4) hakataan Hymy kun se pilas mun elämän 5) hakataan Aerto -

- Voikso me kasnsa ettiiä munn laspet ne onkadonun?

- Älä keskeytä, Jarna.

- Tsi eds munn lännykn löytiä? Kuse n vrsatettu.

 - Jatkan: 6) hakataan kaikki ne jotka mua vuittonituttaa 7) hakataan mun kateellinen tuomari joka passitti mut vankilaan 8) hakataan Metro-Boli 9) tuetaan Amnestyä ja 10) hakataan Aerto. "Blondien tuskaa, Miamisen velka!"

- Nikä de om?

- Se on meidän Barbis MC naisten rikollisjärjestön motto. Kirjoititsä ylös sen?

- Jpp, Johsnna, krjpion.

- Eiku oota! Keksin toisen moton: "Vaikka sä oot Savosta, niin sä oot täyttä glamouria!"

- Enm mö olw svaosta.

- Älä keskeytä, Jarna. Missä mun siideri on? Joku varastanu mun siiderin! Jumalauta, Immone vieny mun siiderin! Nyt hakataan se! Eiku tossa pöydällä se oliki.

- Ssw om un sidrei.

- Älä keskeytä, Jarna. Joko sä olet opetellu ajamaan citroen doltsmobile vaihdekepillä? Me tarvitaan auto että oltais kunnon pinkki rintaliivijengi! Voidaan alkaa vaatia baareilta kato suojelurahaa ympäri Suomen jos meillä on doltsmobile - että tullaan teille tansii ellette maksa! Vai mitä Coma? Coma? Jullia! Missä mun Jullia sisko on! Immone on varastanu mun Jullia siskon!

- Jykkia! Mossd oor jillua!

- Nyt kyllä otetaan citroen doltsmobile barbijengiauto ja lähetään niiiiin rankasee Immosta! Jeesus on meidän puolella ja Jumala kanssa mutta ei nekään ehdi kaikkia hakata niin että meidän pitää ite hoitaa aika paljon hakkaamisia.

- Jykkiä!

- Eiku tossa lattiallahan se on. Nyt kun pääsit meidän jengiin niin se on sun vastuulla nyt, Jarna, ettei kukaan varasta Jullia siskoa. Hei Jullia siskosta tulikin mieleen uus motto Barbis naisten rikollisjengi MC:lle: "Vaikka sä oot pohjalla, sä oot suoraan prinsessa!"

3 comments:

  1. Voi rähmä Laupis; oot hyvä :D

    ReplyDelete
  2. tää on aivan taivaallisen loistava. kiitos, lahna.

    ReplyDelete