9.7.13

Timo ei Mikkola yhteislaulattaa Tammerkosken sillalla

- No niin, kauheen kiva että ootte tullu tänne noin lukuisina yhteislaulamaan meidän kaikkien yhteisiä ja tuttuja ja rakastettuja lauluja meidän kanssa. Tänään meillä on täällä solistivieraana ihana laululintunen Johanna Tukiainen jonka kanssa duetoin muutaman hitin meidän yhteiseltä levyltä Silmälasisenaattori ja Tukeva Strippari.

Abbloodeja.

- Ja ensimmäisenä lauluna, niin, voitas alottaa vaikka jollakin tutulla ja turvallisella piisillä jonka kaikki osaa. Otetaas vaikka "Rikoo on Tuksulla ruma"? Senhän te osaatte? Ei oo tuttu? Alkaa näin että "Rikoo on Tuksulla ruma, rillumaruma on Paksulla rikoo, eikä se vaihda sitä vaikka hikoo, sanoo vaan että eissemitään sehän on vaan likoo . . ." Ei oo tuttu. No ei se mitään. Otetaan sitten "Jollastyttö", sen kaikki osaa. "Mä jollastyttö oon, mä pistän suihketta kainaloon, kun en mä suihkuunkaan tykkää menoo, suihkussa mun rusketuksetkin hajoo!" Ette tunne sitäkään? Jaa. No ei se mitään, näitähän riittää, näitähän riittää.

Epävarmempia abbloodeja.

- No joo, jätetään noi hygieenialaulut. Otetaas vaikka Tuksuränkkä? "Olipa kerran pieni paha doltsi, Tuksuränkkä nimeltään, se huvittelee syömällä nappuloita ja iskemällä nyrkillään, se on niin paksu ettei aikuiset pysty sitä väistämääääään - Älä tule liian usein Tuksuränkkä, eiku älä tule ollenkaaaaaan!" Ei oo tuttu? Ei oo tuttu tääkään hitti? Outoa. Oottekste nyt ihan näätiä?

Buuu!

- Mikä me esitettäis, Johanna? Oliko sulla ehdotuksia?

- Mun sisko Jullia joka oli Playboyssa ja on ihan missin näkönen on koomassa eikä Aasi ole soittanu että se ois siitä pahoillaan. Kun mä kuolen, sanotaan sydänpysähdykseen saamani kiusanteon takia, mitä Suomi tahtoo, kiitti vaan kateelliset äliöt, niin jätän perinnöksi mun siskolle Jullialle mun tyhjät pullot ja velvollisuuden hakata Aasi kerran viikossa.

- Hyvä ajatus. Otetaas Ihmisen ikävä Aasin luo. "On silti hyvä etten mä hakkaa sua nyt, en tahdo että sä nyrkistäin järkytyt, kun maine mennyt on jäljelle jää vain tuo - ihmisen ikävä Aasin luo!" Ette muista tätä? Tää oli Miamissa iso hitti ja kuulemma oli soinu Mallorcallakin yhessä yökerhossa. Tuija Järvinen tuotti. No pakkohan teidän on tää tuntee! Oottekste tosiaan jotain näätiä?

Buuuuuuu!

- Anna Timo rahaa. Mun pitää maksaa mun ravintolalasku. Anna sun lompakko ny.

- Kokeillaas tätä. "Antakaa mulle rahapussi, albertinavain ja ilmaiset verooot, siinä on tanssitytön elämän ehroot!" Tai tätä: "Jollashovi on paras paikka, Jollashovi on iloinen!" No jossette tätäkään tunne niin fakk juu senkin näätä siat. Me lähetään kyllä ny Tuksun kanssa eduskuntaan missä meidän kansainvälistä tyyliä ja mun silmälaseja arvostetaan!

Raivoisia abbloodeja!

1 comment:

  1. "11 koreografian maa" olisi sopinut parhaiten tilanteeseen, kun paikalla oli ammattitanssija jonka taustaesitys olisi sykähdyttänyt jopa porrrmestaria.

    ReplyDelete