9.8.15

Minun äiti, kirjoittanut JOhana 37-vuotaa

Minä ja minun äiti tykätään molemmat kukista ja puutarhasta. Minun äiti tykkää pitää puutarhaa kunnossa. Minä tykkään minun äitistä koska se on kiva. Minun äiti tekee hyvää ruokaa. Minä tykkään mennä minun äitin luo koska siellä on kiva kun siellä ei poliisi pidätä minua eikä aina vie putkaan eikä tyhmät syyttäjät haasta minua oikeuteen pahoinpitelyistä.

Minun äiti on tosi nätti. Ja ymmärtää tyyli asiat. Kun minun äiti oli nuori se oli melkein pieksämäen miss piimälaituri ja minä melkein pääsin pleiboihin mutta en päässyt koska oon paksu vaikka en oo ja en ole sen mielestä yhtään lihava vaikka kaikki sanoo että oon lihava mutta minun äiti sanoo että en oo. Lihava. Minun äitin mielestä minä oon nätti.

Joskus minä käytän minun äitin vaatteita kun en mahdu omiini vaatteisiini. Tai niissä on kakkaa. Minä en tykkää kun seiska lehti sewen dais joka on hyvä lehti hyvempi kuin hymy smile lehti kuvaa minua kun oon minun äitin säkki vaatteissa.

Minun äiti osti minulle homolulusta rattopoika kikolon ja se lensi tänne hawayjilta minun äitin ostamalla lentolipulla ja hakkasi minut ja lensi pois. Minä piillotin sen passin mutta tyhmä poliisi anto sen sille takas. Niin se meni pois. Minun korva meni rikki ja se laittoi minun koiran roskikseen. Sen nimi oli Ken. Sen kikulin. Koiran nimi oli Bebe joka on siellä roskiksessa jota ei poliisit menny hakemaan. Se hakkasi minun tukka jeesus patsaan kanssa suoraan täysin rikki. Minun iskä sano että haurea äijän räkä mutta minun iskä anto luvattomia haastatteluja hymy letheen ja kanssa Hymy lethi smile makazine haastatteli tuntematonta Keniä mikä on laitonta. Minä en tykkää kun minun iskä hiplaa pippeliään inter netisä. Minun iskän pippelin nimi on taikamake. Minä oon nähny siitä paljon kuvia. Minun äiti ei kertonut mikä on Kenin pippelin nimi.

Joskus minun äiti antaa minulle rahaa. Se on kivaa. Minä tykkään rahasta. Minä en tykkää siitä kun tyhmät ihmiset sanoo että minun äiti antaa minulle rahaa. Ihmoset on tyhmiä. Kun minun äiti antaa minulle rahaa niin minä en pure sitä. Enkä huoritele minun äitiä koska se antaa minulle rahaa ja pesee minun pyykit ja tulee siivoamaan minun asunnon ja ostaa minule huone kaluja. Ja vie minut ravintolaan syömään niin minä voin laittaa siitä kuvia siitä ravintolasta sven days lehteen että olin minun mies ystävän kanssa syöämässä. Minun äiti sano minun iskälle että se minun iskä ei saa oikeudenkäynnissä sanoa joka on joukkopsykoosissa että minä hakkasin sen. Se oli kivaa.

Siitä minä en tykkää että minun äiti ei vielä ole osdtanut minule uutta kigolo rattopoikaa joka on ulkomailta eikä ole lukenut mitä tyhmiä juttuja Suomen skandaali lehdet kirjoittaa minusta ja se yksi törky kirja joka tappo minun sisko jullian että minmä oisin muka hakannut ihmisiä tai minun iskän enkä ikinä myynyt jilian puutarhaa arabielle. Paska äiti läski huora missä minun uusi mies on!

Minun äiti haluu pataan.

Minun lempi väri on pinkki ja minun äiti käy vesi jumpasa. Nykyisin pukeudun myös paljon valkoiseen ja kakkaiseen.

7 comments:

  1. Jee! Mahtava essee!! T. Teuvo

    ReplyDelete
  2. No tässäpä nämä viimeaikaiset päivitykset tiivistettynä :D :D

    ReplyDelete
  3. Hahaha!! loppu kruunasi ehdottomasti kaiken :D:D

    ReplyDelete
  4. Tuossahan Tuksun elämä tuli aika hyvin tiivistettyä.

    ReplyDelete
  5. "Nykyään pukeudun myös paljon valkoiseen ja kakkaiseen" 😂😂😂
    Kiitos parhaista nauruista hetkeen 😘

    ReplyDelete
  6. Kiitos! Aina hauskaa luettavaa. Jatka samaa tyyliä. Tuksu takaa sen, etteivät aiheet lopu.

    ReplyDelete
  7. Uskomatonta, mutta totta Jumala on aina suuri. Kun useita julkaisuja hakemuskopio pankin, sain laina läpi hyvin ystävällinen nainen. Lisätietoja antavat hänelle sähköpostitse osoitteessa: marilinetricha@mail.ru se tarjoaa lainoja € 30000 € 3.000.000.000 kenellekään pystyä palauttamaan sille korkoineen alhaisella nopeudella 2 % eivät epäile, että viesti. Tämä on täydellinen todellisuutta. Levitä sanaa ystävien ja perheen jotka ovat avun tarpeessa.
    takaisinmaksu alkaa viiden kuukauden kuluttua vastaanottamisesta luotto
    Jumala siunatkoon teitä.

    ReplyDelete