3.1.12

Moikka vaan Suomeen täältä Parasiittisaaresta

Mulla oli yks sellanen tosi makee ex-juutalainen miäs joka oli hirveen rikas Miamisessa jonka kanssa mä seurustelin monta vuatta kun olin Suamessa kihloissa yhden Nokian inssin kanssa joka oli hirvittävän rikas ja se rakasti mua ihan kauheesti mutta ei voinu seurustella muiden kuin juutalaisten kanssa vaikka se rakasti vaan makeita skandinaavisia blondeja joilla oli isot rinnat joiden kanssa se seurusteli ja mä asuin sen kanssa yhessä tosi makeessa talossa monta vuotta joka oli rikkaille miljonääreille ja siällä oli tosi makee rikas jääkaappi joka sit jätti vaimonsa jonka kanssa se oli naimissa 23 ja 26 vuatta mutta se ei voinut jättää vaimoaan ja se halusi mun kanssa lapsen mutta mun avomiäs ei tykännyt että seurustelen muitten miähien kanssa joka oli mustasukkainen kun se näki sen makeen seksivideon vahingossa joka mulla unohtu deeveedeesoittimeen joka me tehtiin sen mun ex-juutalaisen miähen kanssa joka varastettiin mun kalliista laukusta kun olin kahvilla yhen törkeen seksirikollisen kanssa jossa mulla oli kymmeniä kappaleita sitä tosi makeeta seksideeveedeetä joka yritti kiristää multa rahaa joka sit tuamittiinkin oikeudessa kun poliisit otti sen kiinni ja kiitti mua että vangitsin sen kun se ex-juutalainen oli ihan psykopaatti mutta kauheen rikas joka raiskasi ja käytti henkistä väkivaltaa ja sit se makso mulle miljoonia erossa ja kerran olin tosi ovela heh ja purin siltä kiälen poikki joka sit sairastu syäpään päässä ja se oli ihan kauheeta josta ne joutu leikkaamaan pualet pois ja se oli ihanaa kun sillä oli tosipaljon rahaa ja sit se kärsi ihan kauheita tuskia ja sit kuali ja se oli tosi surullista ja kerran se kävi Helsingissä ja asu hiänossa kalliissa hotellissa jota se kutsu Hell-singiksi heh heh ja se on tosi hyvä kaveri ton Zukkermannin kanssa joka on kanssa ex-juutalainen joka perusti facebookin ja sit se vei mut kaikille makeille matkoille kun se oli tosi rikas joilla sit asuttii tosi makeissa hotelleissa suaraan meren rannalla jotka oli kalliita ja nyt mä tapaan sen ex-jutalaisen yhellä makeella paratiisisaarella jonne ei saa köyhät tulla joka ei yritä hyätyä musta rahallisesti eikä ratsastaa mun maineella kun mä olen taas löytänyt mun miestasoni vaikka näädät haluaa tuhota mun makean leffaelämäni herjauksillaan joka on tosi korkealla tasolla ja se mun ex-juutalainen rakastaa mua viälä ihan sikana joka ei koskaan antanut mulle orgasmia kun rakasteltiin ja kerran se vannoi että ei koskaan jätä mua mutta en näe meidän suhteella mitään tulevaisuutta koska se ei halua olla mun kanssa mutta sillä on ihan sikapaljon rahaa paitsi että se on ihan psykopaatti niin että terveisiä vaan narsisti psykopaatti valehtelija Aertolle täältä ihanan makeen paratiisisaaren ihanasta rauhasta sinne jonnekin Lapin köyhään ebolaslummiin ja sukupualitautien tahallinen levittäminen RIKOS että TÄLLAISEN NAISEN SÄ MENETIT SENKIN KÖYHÄ HAMPAATON LUUSERI ROTTA!!!!!!1!!11!!!1!

5 comments:

  1. Hyvää settiä!! :)

    T.Mäkinen

    ReplyDelete
  2. JOhanna puhuu asiaa! Kyllä nyt Aertoa harmittaa Lapin ebolaslummissa, kun JOhannalla satoja deittejä karismaattisten ruatsalaisten ja ex-juutaisten miästen kanssa parasiittisaarella.

    ReplyDelete
  3. Blondin aivot meinas jumittaa :)

    ReplyDelete
  4. Tervo ois kateellinen tosta pisteettömyydestä.

    ReplyDelete
  5. Näin mäkin olin asiat ajatellu.

    ReplyDelete