25.11.13

The Lady Jarna Show

- Heu van kiakki mö olenn lsdy Jzrns js halnuun poistua juklisuudestsa mutaa ensinn esiinny tänän teilllle täsäs showass. Mullu in päässä perukkii js esitn Johnna Tukisasta jas tässä oon areoto joka eseittää areto Länsmnniä. Muutta ensin olenn raskabna vähä aikaa . . . noinn . . . meni jjo . . . nytt tass shopw jatkuu. Sano sääkni nty jotin atero!

- Söpöö! Se on salaisuus!

- Js shwo jaktuu! Ensini lualan teille pri pissii js sitte oon tansso ja se jäkleen tlee parri eroottinen pissi js illann lopukis hakknaan atreon muta nyt ensin ole vähänn aika nyytten raksanna . . . vielä väähnä akiaa raskannaa . . . noinn . . . meni joj . . . js sitne shwou tass jktuu. Ntyt laittan tass perikkini pähhänn js eitsän teilen vähään huumoro pohjinen jz himan ivallinee Tuksunu elämätsä. Tukkus seisoo. Nonin. Tukussu istuu. Noinn. Tukus otta viinann. Noi. Sano ntyty säkini jotsin arteo!

- Söpöö!

- Suuss kiinni ruutnana älkäkä juo kakkiai mun viinojja! Misäs ne plilleriyi nytt oli! Ketä vei mnun pilerritt! Oho oonkon mä nyr rksanta . . . sussta tule isi aroete! Eiku eii tulkekaann. Mneni jo. Mutt shiow jatku.

- Söpöö!

- Piäd ny vutti jo se pääs kkinnii torkkakka tiai saar pataa! Onsk tällä ktetnään Hymty lehdessät tai Seiksasto nyt saisistte hyvänn haistattelun enne kiun poistun kokoneen julkisusuudetsa! Kytsele sä earto nyt ladu Jaralta kysymyksi meidäni takk sjowsso.

- Söp-

- Vttu pää knnii homi! Eksä tajuuu etää mä ole ntyt rasaanna ettää nulle ei nyte vitiulla! Eiku. Mitä vuiutu ny! Veikö jkoku munn vavvann! Kluksa viei munu vaivva! Vois saatanna! Ei voii mitänn. Ja eiku sit vann shwow jaktuu.

1 comment:

  1. Kyllä ruutana olisi ollut jo muutaman vuoden paksuna olleelle ja edelleen lihoavalle Tuksulle helpompi lemmikki kuin possu. Tosin possu ei yleinsä katoile Kallioon johonkin vieraaseen läävään, eikä ilmesty kiusallisena hetkenä paikalle sanoen "Hei, mäkin olen täällä"

    ReplyDelete