10.1.14

KAUNIS UUDENVUODEN AATTO-2014 SOLLENHOLMASESSA JA IKIMUISTOINEN MATKA MAROCCOSSA

Kirjoitin asken hyvin pitkan ja alykkaan blogikirjoituksen ja kun olin kannissa, niin painoin jotain vaaraa nappulaa (en kuitenkaan delete tietty) ja koko tekstini katosi kuin aerto Kallioon.....Onpa hienoa!!! Minulla oli hyvin tarkeaa asiaa Udista ja Kanerva skandaalista enka nyt enaa edes muista mista kaikesta minun piti kirjoittaa. Paitsi että aertosta piti.

Voin henkisesti huomattavasti paremmin ulkomailla kun joku maksaa, tuntuu etta nousen jotenkin kokonaan ylos kaikesta kurasta ja liasta jossa asun Albertinkadulla. Olemme samaa mielta Juhan kanssa, etta Julia ei olisi saanut tulla koskaan viimeisimmalta Miamin matkaltaan takaisin Suomeen vaan jaada sinne rahattomana, asunnottomana, tyottomana ja ilman viisumia ja greencardia.

Han alkoi taas sateilemaan siella ja oli hyvin onnellinen kun paasi pois minun vaikutuspiiristani. Minulla asuu hyvin rakas suomalainen ystava siella joka on toistanut samaa asiaa jo vuosikausia, etta meidan pitaa muuttaa Julian kanssa koko Suomesta pois, kuten yllattavan monet ihmiset minulle sanovat - etenkin ne jotka itse asuu Suomessa. Minulla on syyllisyys siita, ettemme tehneet sita aiemmin (kuten nyt olemme tehneet), kaikkien matkojemme jalkeen, mutta ei siita etta raahasin Jullea keikoille, keskeytin sairaalahoidot, juotin keikoilla tiedottomaksi ja sitten lopuksi jatin heitteille. Mehan asuimme ympari maailmaa esim. Ruotsissa aitin nurkissa eika "glamour todellakaan ollut missaan meidan omassa paassa" vaan elimme aivan ihanaa elamaa ja mina elan sita vielakin. Siita olenkin onnellinen etta Julia sai toteuttaa lahes kaikki unelmansa, han sai elaa aarettoman tapahtumarikkaan, elamyksellisen ja kauniin elaman tyottomana perheettomana sairaana vanhempiensa nurkissa asuvana alkoholistina. Nyt han on taivaankodissa jonne mina paasen jossain vaiheessa hanen perassaan, luultavasti hyvin pian.

Tapasin taalla Maroccossa eraan erittain alykkaan laakarin, han oli joku vanhempi arabimies, joka osti minulle viinaa. Mielestani kaikkien laakarien pitaisi olla samanlainen kuin han oli, hanesta huokui turvallisuus ja rakkaus maksullisiin naisiin. Han puhui kanssani kauan aikaa miten minun pitaa hoitaa tata tragediaa mika perheessamme tapahtui ja syyttaa siita muita ja kayttaa sita tekosyyna koko elamani kuin marttyyri. Taalla on paljon ihmisia joista huokuu ihan uskomaton ystavallisyys ja rakkaus maksullisiin naisiin. Eika todellakaan kyse ole nyt mistaan rahasta, rakastan sita kun ihmiset hymyilevat ja rauhoittelevat etta paasisivat minusta eroon.

Joku hirvean kaunis arabinainen tuli juttelemaan minulle etta rauhoitu, me kaikki elamassamme kuolemme jossain vaiheessa, eika se ole meidan kasissamme milloin, vain Jumala tietaa lasketut aikamme ellei sitten lyo aasia vahingossa punkkupullolla liian kovaa. Hotellin sangyllemme oli laitettu punaisia, kuivuneita ruusuja siivouksen jalkeen ja Juha joka muuten on homo alkoi pelottelemaan minua etta kuivunut punainen ruusu merkitsee etta punkku on loppu. Olen ihan kauhean herkka ja ryntasin vastaanottoon juttelemaan ihmisten kanssa ja kinumaan niilta juomia. He sanoivat, etta se on ystavallisyyden ja vieraanvaraisuuden osoitus tassa maassa, ei todellakaan mitaan kuolemaa ja osta omat viinas ploso.

Seka naiset, etta miehet ovat aarettoman ystavallisia, illalliselle on tullut joka ilta kanssamme joku venalainen perhe jonka poytaan ollaan angetty jonka vaimo on ihan superkaunis, yllattaen hanelle on oranssinpunainen tukka, mutta luulen etta han on joku missi, koska ei naisella voi olla mitaan alya vaativa tyota tai ammattia. Taalla on myos joku pienikokoinen vaalea nainen joka on myos ihan superkaunis, me olemme molemmat kayty Juhan kanssa ihan suoraan kehumassa heita kasvotusten juomien toivossa, kyseinen nainen on muuten myos venalainen kuten suomalaiset yleinsa ovat. Olen aina ollut sita mielta, etta jos naen jotain kaunista kuten peiliin katsoessani, se pitaa sanoa ihmisille. Vanhempani kertoivat, etta olin kuulemma ihan pikkutyttona kaynyt Suomessa sanomassa naisille, etta he ovat todella kauniita ja joku vanhempi nainen oli alkanut itkemaan. Han oli sanonut, etta ei uskonut olevansa niin pahassa kunnossa etta Tuksu tykkaa sen tyylista.

Suurin osa taalla on suuria, linnamaisia kylpylahotelleja. Varasin meille parin tunnin ajat manikyyriin, pedikyyriin, kasvohoitoon ja kokovartalohierontaan koska mikaan ei lohduta niin jos laheinen kuolee kuin hemmottelu. Hinnat olivat ihan toista luokkaa kuin Suomessa jos Seiska maksaa! Olen ollut niin ahdistunut ja karsinyt, etta kynteni ovat menneet ihan pilalle, en ole jaksanut edes lakata niita, joten turha vaittaa naadat etten surisi Julliaa. Kasvojeni iho on punaisia laikkuja taynna stressista ja Juhalla on spuhjennut sporiasis ympari svartaloaan (skroppa reagoi tietysti straumoihin, stressihan voi laukaista tosi vaarallisiakin sairauksia kuten syopaa ja dokaamista ja sekakayttoa ja etenkin lihomista.)

Kirjoitin ensimmaisen blogini itseasiassa taysin eri aiheista kuten itsestani ja siita etta mina en kuulu vankilaan vaan aasi kuuluu joka asken katosi. Ensinnakin kiitos kaikille tuntemattomille suomalaisille jotka olette lahettaneet surunvalitteluitanne ja treffipyyntoja suoraan sahkopostiini. Joukossa on myos hyvin torkeita ja asiattomia maksukehoituksia, mutta soitin eilen aidilleni. Han sanoi samaa kuin uskovainen kampaaja Vuokko Mattila, etta siunaa vain ne ihmiset ja rukoile vihamiestesi puolesta, alaka maksa kellekaan velkojasi.

Yksi syy miksi tulimme tanna oli se, etta taalla ei pitaisi olla suomalaisia junttituristeja. Tapasimme kuitenkin eraan koyhan suomalaisen avioparin kontulasta jonka vaimo pahoitti minun mieleni todella pahasti. Han ei tullut edes esittamaan mitaan surunvalitteluita minulle eika antanut rahaa, vaan haukkui nimeani ja oli hyvin agressiivinen ja kateellinen siita että olen oman maan hetero blondi. Han naytti kokoajan silta etta han hyokkaa kimppuuni ja varastaa kaikki kalliit iltapukuni ja aidot aurinkolasini jotka homokampaajani jo varasti. Han vaitti jotain kummallista, etta yritan pilata hanen avioliittonsa ja sekaudun hanen perhe-elamaansa enka TODELLAKAAN edes ymmartanyt mista han puhui silla han ei osannut taydellista amerikanenglantia!!! Han kehui olevansa tyossakayva ihminen jolla on 3 lasta ja han on "onnistuneempi" ihminen elamassaan kuin mina vaikka minulla on kumihuulet, muovitissit, paljon hellokittya ja vakava paihdeongelma.

Olin taysin pohottynyt ja janoinen. Olen myos hyvin loukkaantunut Hymyn ja Metropolin jatkuvista valeista minua kohtaan. ELAIMIANI EI TODELLAKAAN OLE OTETTU HUOSTAAN, vaan olen myynyt eloonjaaneet laheisille suomalaisille ystavilleni hoitoon valiaikaisesti. Tottakai tassa tilanteessa se on paras ratkaisu, jotta voin juoda suruaikaa ja jollain tavalla selvita tasta baariin. Minua vastaan ei myoskaan tarvitse hakea minkaanlaisia "lahestymiskieltoja", se on puhdasta ihmisten ilkeilya ja joissakin tapauksissa huomion/julkisuuden hakemista ilman etta mina saan osuuteni rahoista.

Olen kaikkea muuta kuin "vaarallinen" vaikka minut onkin tuomittu useista pahoinpitelyista vankilaan enka ole ollut missaan yhteydessa ex-mieheeni Artoon enka ikina mainitse Aertoa blogissani enka muutenkaan huutele sen nimea. Uskomatonta!!!!! Viela tassa tilanteessa kun Julia menehtyi eika aerto edes ole esittanyt minulle surunvalitteluja eika ostanut minulle puheaikaa!!!!! Jarna ei myoskaan ole koskaan ollut mikaan minun "managerini", pidan hanta itseaan tietylla tavalla vaarallisena ja sanoin hanelle, etten halua etta han myy keikkaa minulle sillä minulla ei ole varaa ostaa Jarnan keikkoja. Talla hetkella keikkoja minulle myy lukuisat eri ohjelmatoimistot kuten PiiPiiInternationalPissShows, Nita Seessalo joka sanoi ettei myy seka myyn niita myos itse. Taman jarkyttavan tapahtuman jalkeen olemme muuttaneet showtamme taysin, esiinnymme Julian muistoksi silla taytyyhan Jullen kuolemalla rahastaa.

Olimme harvinaisen laheisia hanen kanssaan ja mielestani sellainen siskorakkaus jossa henkisesti vajaata juoppoa hyvaksikaytetaan on todella kaunista ja harvinaistakin. Lopetan nyt taman kirjoituksen, jatkan maanantaina. Minua ei saa kiinni talla hetkella muuten kuin sahkopostitse: johanna@poliisiapaossa.fi joten sporry poliisit ja ulosottomiehet.

3 comments:

  1. Tuksu on täys sekopää.

    ReplyDelete
  2. Rakkahin Lahna, olet aarre. Joskin hieman olen huolestunut koska juttu jutun jälkeen olet onnistunut aina vaan syvemmin sukeltamaan Kauniin Johannan pään sisään. Niin olisi kuin ihanaa Johannaa kuuntelisi. Tippa nousee linssiin.

    Huolestunut olen kuitenkin siksi, että Johannan päähän sukeltaminen on vaarallisempaa kuin benji-hyppy ilman kuminauhaa.

    Odottaen jatkoa... ja muista se kuminauha!

    Kiittäen

    sinun salainen ihailijasi

    ReplyDelete
  3. Huutonauroin kaksikymmentä minuuttia.

    ReplyDelete