6.1.14

Tuksu (ja Homokampaaja) in Agadir

- Hei Julle älä juo kaikkia viinoja!

- Usko jo, en mä ole Jullia vaan Juha.

- Älä sekoile, Juha, et sä ole Jullia. Sä oot Juha. Ryhdistäydy jo. Se oli Jullian viimeinen toive että toi viimeinen punkkupullo on mulle.

- No tietenkin.

- Mä oon esikoistytär. Se oli Jullialle tosi tärkeetä ettei mulla ole jano.

- No tietenkin.

- Jullia oli enkeli, Jullia oli pyhimys.

- Joo oli.

- Pitäs saada lisää punkkuu.

- Joo pitäs. Mitä sä nyt teet?

- Nyt Julle puet päälles tän pitkän blondin peruukin ja iltapuvun.

- Emmä oo Julle.

- Tää on suruasu. Jullian viimeinen toive oli että sä puet nyt Jullian muistoksi nää verkkosukat ja työnnät rintaliiveihin nää vedellä täytetyt ilmapallot. Se oli Jullialle tosi tärkeetä.

- No voi vuitton.

- Oo Jullia paikallas nyt kun mä näin joeblaskoammattilaisena loihdin sulle voimakkaat showmeikit.

- Emmä oo Julle.

- Älä sekoile. Ota lisää punkkuu.

- Joo kiitti.

- Et juo mun viinoja Julle saatana!

- Miksi mun pitää pukeutuu naiseks?

- Kyllä sä tiedät että Eddie tykkää isorintaisista blondeista joilla on voimakas showmeikki.

- No voi vuitton!

- Eddie odottaa sua jo. Se oli Jullian viimeinen toive että sä pukeudut Julliaksi ja maksat mun matkan sun peffallas! Mä oon esikoistytär! Se oli Jullialle tosi tärkeetä!

- No jos se kerran oli Jullen viimeinen toive . . .

- Ja sit sen jälkeen rupeet heteroksi ja meet mun kanssa naimisiin ja rakastat mua koko ikäs - se oli Jullian viimeinen toive!

- No voi perse.

- Mut eka meet hakee mulle llisää punkkuu.

- Jullian viimeinen toive?

- Se oli sille tosi tärkeetä!

1 comment: