26.5.11

Kyllä maalla on mukavaa

Ihmiset ei niinku tajuu ollenkaa! Jengi ei yhtään tajuu miten hei rankaa niinku seurapiirielämä oikeesti on!

Et koko ajan pitää olla edustava, kulkee Diorin ja Yves Saint Laurentin mekoissa, juoda Bollingeria ja seurustella muitten seurapiiri-ihmisten kaa. Ja sit salamavalot välkkyy koko ajan ja kaikki naistenlehdet haluu haastattelun et mist mä oon mun Chanelit ostanu ja oliks upeeta olla Cannesissa elokuvajuhlilla esiintymässä ja miten Finlandia-talon keikka meni. Et se on niinku tosi kovaa duunii olla seurapiirikaunotar!

Ja sit joskus niinku väsyy siihen kun siellä jengi on tosi pinnallista eikä kukaa oo kiinnostunu kuulemaan mun nettikaupasta tai malariasta.

Siks on välillä aivan ihana päästä maalle pakoon kaikkii niinku Me Naisten kokkareita, Kansallisoopperan ensi-iltoja ja Ranskan suurlähetystön chanson-iltoja. Maaseutu edustaa mulle niinku rauhaa ja luontoo ja kaikkee ihanaa. Maalaiset on likasia ja primitiivisiä ja niissä on kaikkii tautei eikä ne osaa puhuu mut mä tykkään niist kauheesti koska ne ei kuiteskaan oo neekereitä.

Maalla on sit ihana ku voi ihan vaan lobotomin pinkeis kumisaappais kulkee niinku sillee navetassa ja siellä on kaikkii sillee eläimiä. Mä rakastan kaikkii eläimiä mut maaseudun eläimet olis kyllä paljon mageempii jos ne olisi puettu sillee pinkkeihin mekkoihin jois olis hörhelöi ja sit semmoset hellokittytiarat kun olis lehmillä päässä niin ne olis paljon onnellisempii ja maitokin maistuis paremmalta. Tosi surullista ajatella että nekin siat mitkä siellä navettajutussa niinku oli sit tapetaan et jengi syö ne! Mä en ollenkaa syö lihaa ku se on nii julmaa, mä syön vaa mäkkärissä!

Mut eniten mä maalla oikeestaan tykkään saunasta.

Sauna on mulle niinku sellai myyttinen niinku mystillinen tila jossa jengi sillee puhdistautuu spirituaalisesti ja tuntee semmosen pyhyyden tunteen. Saunassa on suomalaiset kautta aikojen syntyny ja kuollu, siellä on jengii lääkitty viinalla ja tervalla, et sauna on musta sillee ihan jees.

Saunan lauteetkii on jotenki nii sillee eroottinen tila, Miamissa kaikki on ihan että cool ja wau kun mä kerron niille Suomesta ja saunasta ja Sibeliuksesta.

Mikään ei oo upeempaa kuin olla sillee rakkaansa kanssa saunassa!

Siellä on niinku niin paljon kaikkee mitä voi tehdä!

Voi esimerkiks vihdalla vähän läpsytellä pyllylle. Voi löylykauhalla vähän kopauttaa. Voi viinapullolla iskeä päähän. Ja kaljapullolla. Ja kaljatölkillä jos se on täysi. Tyhjällä tölkillä ei paljoo tee.

Voi saunapaljulla takoa takaraivoa. Voi ottaa kiukaasta kiven ja iskeä sillä naamaan. Voi takoa päätä kiukaaseen, lauteisiin ja petonkilattiaan.

Ja ehkä lattialla on joku pieni palli, silläkin voi hakata rakastaan. Joskus joku laude voi lähtee irti, sillä voi lyödä. Ja tietenkin ovi on aina hyvä, sillä voi takoo rakkaan päätä tai mitä vaan ruumiinosaa mikä siihen väliin jää. Ovi on klassikko.

Jos ei siis aina jaksa kynsiä kasvoja ja lyödä nyrkillä naamaan. Siihenki vähän kyllästyy kun se on niin basic.

Jos sauna on päällä nii sit voi yrittää polttaa rakastaan työntämällä se kiukaaseen tai heitämällä sen päälle kiehuvaa vettä. Kuumilla kivillä ei kannata yrittää takoo sen takaraivoo kun ne kivet polttaa käsii niin että siitä voi vaiks kualla.

Saunan jälkeen on aina sillai puhdistautunut, levollinen, rauhallinen olo. Sitä on niinku päässyt yhteyteen oman sisimpänsä kaa ja puhdistunut sielullisesti.

Sauna on mulle niinku sillai ruumiin jumalanpalvelus, et saa oikeen veret kiertämään.

Tiedoksi vaan apiaanit: mikään ei voita aitoa maalaissaunaa!

No comments:

Post a Comment