18.5.11

Suoraa puhetta Bonzolta

Mä sanon ihan suoraan että tää homma on ihan perseestä. Mihin mä oon joutunu? Ketä nää tyypit on? Mitä ne musta haluu?

Kuka toi muija on?

Mitä se lässyttää?

Mä sanon ihan suoraan että toi muija on perseestä. Onks se känässä vai joku vajakki? Eiks se tiedä mitään koirista? Ei tarvii lässyttää. Tonko unissakävelijän pitäs huolehtii musta? Voi perseensuti sentään.

Koska syödään?

Mä sanon ihan suoraan että täällä on tarjoilut ihan perseestä. En rupee noilla annoksilla mitään, sen vaan sanon. Ja mitä toi moska oli? Annatsä sitä lisää vai etsä annatsä?

Missä mä nukun? Ai tossa vai? Ootsä tosissas? Tossa? Jaa jaa. Vähänkö upeeta. Oot tosiaan ajatellut tänkin homman ihan loppuun asti. Mä meen sängyn alle nukkumaa. No mee nyt siitä häiritsemästä että mä saan vetää unta palloon.

Koska syödään?

Hä? Mitä nyt? Mikä sieltä tuli? Mikä toi on? Älkää ny viittikö.

Mä sanon ihan suoraan että toi toinen muija on ihan sekopää. Karmee vesipuhveli. Mitä se nyt vinkuu jostain klamydiaäijästä? Ja sit jotain jostain häistä? Kiinnostaa ihan kauheesti. Ja unissakävelijä vaan sanoo joo joo ja kiskoo viinaa. Ihan perseestä. Jos toi puhveli tulee häiritsemään mua niin puren sitä nilkkaan. Sen vaan sanon että mä painan kyllä sängyn alle piiloon kunnes se lähtee. Emmä tommosia rupee kattoo. En sit alkuunkaan. Ihan ku ei olisi muutenkin tarpeeks vaikeeta tää homma taas.

Mitä ne nyt rupes tekemään? Hirvee mökä päällä ja muijat hytkyy niin että lattiat ratkee ja seinät kaatuu. Nyt käy huonekaluja sääliks. Mitä ne treenaa? Mä sanon ihan suoraan että toi sekoilu on ihan perseestä. Miten täällä voi nukkuu tommosessa mökässä?

Asuuks toi toinenkin muija täällä? Mä sanon ihan suoraan että en rupee kyllä kattomaan tommosta aamusta iltaan. Yhessä on ihan tarpeeks kestämistä.

No nyt ne lähtee jonnekin keikalle. Ai että munkin pitäs tulla? Arvatkaa vaan tuunko esille sängyn alta. Tervemenoo vaan. Tehkää te mitä teette. Mä otan unta palloon.

No ette sitten ruokaa jättäny kuppiin? Kiitti vaan. Ihan ku ei kaikki muutenki kusis riittävästi.

Uuuuuaaaa ja hedvekki. Sen vaan sanon.

 Koska syödään?

Oho, kenkiä. Niitä on kiva nakertaa. Vien ne sängyn alle niin saa olla rauhassa.

Tää homma on ihan perseestä. Mä sanon ihan suoraan että en tuu pois sängyn alta ennen kun joku tekee jotain noille muijille.

1 comment:

  1. Bonzo on joutunut helvettiin.

    Terv. A.B-N

    ReplyDelete