9.2.12

Minä ja Sauli

Olen varma siitä, että Niinistö voittaa presidentinvaalit. Pidän häntä niin selkeänä voittajana, ettei asiasta voi edes keskustella.

Tulen kristitystä ja porvarillisesta perheestä, en oikeastaan ala tätä asiaa enää enempää kommentoimaan. Olen saanut käsityksen, että Niinistö on myös erittäin älykäs mies, jota parempaa presidenttiä emme varmasti voisi saada. Arvomaailma on tärkeä ja tunneäly, ei vain teoreettinen älykkyys ja koulutus.

Tänään suora radiohaastatteluni, klo.19.40 taajuus 100,3 megahertsiä, Kato-tv Fin puolustanpa sielläkin Niinistöä senkin länkyttäjät!

Äänestin Niinistöä, tottakai, siinä kunnon jämäkkä perusarvojen ja perusperheen kunniottaja! Itsekin kyllä kunnioitin kovasti avioliittoa, vihkimistämme kohta tasan vuosi aikaa ja pahaltahan tämä tuntuu.

Sauli Niinistö on periaatteen mies, rupesi lumitöihin voitettuaan vaalit! Hienoa, Jollaskin kaipaisi kunnon miestä joka tekee lumityöt.

Ei Niinistö antaisi kaikkia samoja oikeuksia homoille, poliitikot ovat sellaisia, että yrittävät olla korrekteja ja kiertelevät monia kysymyksiä. Yhteiskunnalla homous ei ole mikään esimerkki.

Käyn toki välillä myös esim. DTM ravintolassa, rento meininki ja hyviä esiintyjiä. Kuten sanottu, mulla on myös paljon homokavereita, en vain kannata homoa Suomen presidentiksi.

Jenny Woo kanssa oli ihan makea ravintola, sanoin jo, että mulla on homokavereita ja käyn välillä heidän paikoissaan, en kuitenkaan kannata homoa Suomen presidentiksi. Viralliset polttarini olivat Seiskan toimistolla Aller yrityksessä, sekä Gentlemen´s Clubissa, jossa esiinnyin myös lavalla, taisi Seiskassakin olla siitä iso juttu.

Ei mua homoseksuaalit naurata, mutta mun mielestä sellainen ei sovi arvomaailmaltaan presidentiksi. Suurin osa kannattaa Niinistöä, mutta ovat nyt sivullani hiljaa, eivät uskalla kommentoida mitään, etteivät tuksu vihaajat tule niskaan kuin hyeenat.

Joo olen mä sitä mieltä, että suomalaisethan on aina arvostelleet esim. ruotsalaisista "homoudesta", "neitimäisyydestä" jne. niin olisi se ihan oikeasti noloa ulkomailla jos meillä olisi homoseksuaali presidentti. Ihan oikeasti, ei homous ole mikään ihmisen normaali tila, johon Jumala on meidät tarkoittanut. Vaikka sinällään en pidä varsinaisesti homoja "muita huonompina ihmisinä", mulla on paljon homokavereitakin. Mutta en silti puolusta sitä seksuaalisena suuntautumisena. Niinistö tulee voittamaan, tämä on selvä asia. Sanoi Johanna Tukiainen.

Puhun radiossa tänään aiheesta lisää. En jaksa alkaa vänkäämään enää enempää teidän kanssanne asiasta, kyllä se on pääsyy, ettei Suomelle ole mielestäni kansainvälisesti edustavaa, jos presidenttimme olisi homo. Se ei ole yhteiskunnan mikään perusta, ydinperhe ja sen kannattaminen on, sekä normaali miehen ja naisen välinen parisuhde. Edelleenkin en väitä, että homot sinällään olisivat huonompia ihmisiä, monet heistä ovat tosi fiksuja ja hyviä tyyppejä. Minusta homous vain sinällään on sairasta.

Äänestin Niinistöä ja sain tietynlaisen hermoromahduksen.

2 comments:

  1. Nää Johannan blogit on hyviä XD Mun naapuri on homo, ei siinä mitään se on ihan ookoo, vaikka se sairasta onkin kun Raamatussakin niin sanotaan, ja se on töissä käyvä kunnollinen mies.

    Montako päivää voi pitää kerta käyttö piilareita? Mulla kirvelee silmiä jo kahden pv:n jälkeen.

    ReplyDelete
  2. Musta homot on sairaita mutta se on toosi seggsikästä ja kristilliseroottista kun mä nuolen toisten naisten tissejä ja hinkkaan itseäni siskoani vastaan, senkin läskit!

    t. Hahis

    ReplyDelete