7.2.12

Puutarhatonttu pohtii

Se tuo joulu mukavasti meni. Oli paksu tyttö jonnekin matkalle mennyt ja rauhallista oli. Pöydässäkin muille ruokaa riitti ja varsinkin viiniä. Kovin on se paksu tyttö aina nälkäinen ja janoinen eikä tykkää kun muut kinkkua katselevat. Pahasti sanoo. Joskus haarukalla käteen iskee jos joku kinkkua yrittää. Mukanansa vei paksu tyttö minun tyttären joka vähän oli väsynyt kaikesta lepäämisestä. Kiva oli hänen siellä ulkomaan hotellissa lepäillä ja nukkua niin taas täällä kotona jaksaa sängyssä maata.

Se on se öljyala vaikea ala. Moni ei sitä tajua että vaikea on. Vaan yrittäisivät itse öljyä löytää. Nyt kun oli paksu tyttö poissa minä öljyä Jollaksesta etsin. Takapihalla minä kuoppia kaivoin mutta tiedä sitten menikö tarpeeksi syvälle. Se oli maa kovin kovaa nyt talvella ja luntakin oli kun ei se yksi pillittävä lapinäijä yhtään kolaa ja usein öljy siellä syvempänä on ellei ihan hirviästi lykästä. Minä sitten sisälle siirryin kaivamaan kun lämpimämpääkin sisällä oli. Ei ollut olohuoneessa öljyä. Kellarista yhden purkin löysin. Vajaa oli.

Presitentin vaaleissa minä en ollenkaan äänestänyt. Kuulemma oli se yksi ehdokas sotomiitti. Niin että varmuuden vuoksi minä en kumpaakaan äänestänyt. Ties mitä vehdanneet ovat siellä väittelyiden jälkeen keskenänsä kun kamerat ei enää kuvaa. Kun ne sellaisia on ne sototmiitit että miesten kanssa vehdata tykkäävät. Minuakin aina sillä silmällä kahtovat ne sotomiitit.

Minun mielestä Suomeen pitää valita Kuninkas jos Presitenti on sotomiitti. Kuulemma on myös Ruotsin Presitenti sotomiitti. Hyvän Kuninkaksen saisi Suomeen tuosta Uuno Turhapurosta kun se niin hauska mies on. Taikka Jari Sillanpäästä kun se laulaa hyvin ja on aina niin iloinen.

Ihan on hyvä asia että uusi vuosi kun tulee niin sen siitä vanhasta vuodesta erottaa sillä että on uudella vuodella eri järjestysnumero. Sekaisin muuten menisi kun aina olisi joka vuodella sama järjestysnumero. Vaikka rahaa siinä kyllä säästäisi kun ei joka vuosi uutta kalenteria tarvisi. Niin se paksu tyttö tekee. Aina on sillä sama kalenteri.

Se on Jollakseen joku uusi ihme äijä pesiytynyt. Mikä lie alivuokralainen joku Mikkirikki. Likaisen näköinen hamppari on eikä suomea ymmärrä. Paksua tyttöä taitaa kovasti vokotella. Taikka joku Oskari sen nimi kai on ja en tiedä onko ihan neekeri mutta ulkomaalainen taitaapi olla. Niin että minä sitä siltä kysymään että ei kai se vaan Presitentin vaaleissa äänestänyt kun siellä niitä oli niitä sotomiittejä? Ei se mitään tajunnut. Minä en sen kanssa kyllä saunaan mene kun minun ahteria kuitenkin katselee.

2 comments:

  1. ahhahhaaa taas kerran. jatkoa odotellessa.

    ReplyDelete
  2. Miksi ne sotomiitit puutarhatonttua kiusaa? Aina perässä huohottavat. Onneksi ne kryptoniitit ei sentään kiusaa miespoloa.

    ReplyDelete