26.2.12

Puutarhatonttu pohtii

Sitä minä vaan sitä veispukia ihmettelen. Että miten sinne niitä kirjoituksia ilmestyy vaikka itse ei sinne mitään kirjoita. Niinkun sinne sen lapinäijän sivulle paljon on minulta asiaa tullut. Minä sitten että jos ne niitä pakteereja on mitä on intternedissä mitkä pahojaan tekee ja minun nimissä kirjoittelee. Niin että piti se sellainen salasana vaihtaa. Se paksu tyttö sen salasanan minulle sitten vaihtoi. Ei vaan minulle sitä muistanut kertoa.

Se on sillä paksulla tytöllä ja sillä lapin itkuäijällä vissiin hääpäivä. Kovasti ovat kai vielä rakastuneita kun niin siellä Lapissa kuhertelevat. Se on se lapinäijä aika kiva äijä kun jaksaa sitä paksua tyttöä majoittaa niin ei se täällä nurkissa pyöri. Ja se on varmaan se lapinäijä rikas kun sillä viikkotolkulla on varaa sitä paksua tyttöä ruokkia.

Se oli se pillittävä lapinäijä televisiossa ihan. Joku julkkis taitaa se olla. Sillä kävi sillä paksulla tytöllä hyvä tuuri kun julkkiksen kanssa naimisiin pääsi.

Minä kerran kaupungilla kävelin ja siellä oli sellainen kumman näköinen äijä. Minä sitä homoksi epäilen. Ne on ne sellaiset homot kieroja kun eivät heti paljasta että homoja ovat. Sitä sitten kunnon ihmisten vaan arvailla pitää. Mutta jos ne istuvat niin siitä sen sitten näkee miten istuvat että onko homo vai ei. Minä sen lapinäijän istumista kovasti tarkkailen.

Siitä veispukista vielä että se on siitä kiva kun siellä on paljon sellaisia jotka on siellä hassulla nimellä ja kivalla eläinkuvalla. Niistä minä tykkään. Vaan en tiedä mahtavatko olla ihan oikeita eläimiä? Sitä minä en vaan ymmärrä että joku lintu tai kala tai marsu on veispukissa oikeasti näätä. Ja minun tyttären koira Ponsokin on siellä veispukisa ja sen paksun tytön koirat. On ne ihme elukoita kun ne niin hyvin kirjoittaa osaa.


1 comment: