24.4.12

En svensk jurist planerar

Alltså fan också vilken fett god tur!

Kanon, alltså! Helt jackpot!

Den här välgödda pullan är helt vrickad och har samtidigt typ femtusen fall på gång!

Verkar som hon har brutalt misshandlat halva riket och resten stämmer hon för förtal. Grovt häftigt va! Hon antastar ju satan också sin publik varje gång hon framträder (ja hon är bombsäkert världsbäst å sjunga!) och alltså fan VARJE kuf hon stöter på är liksom psykopat och narcissist - alltså jag älskar denna fullständigt härliga kvinna!

Bara jag spelar mina kort rätt så har jag snart hand om ALLA hennes fall typ.

Först stämmer vi svinet Aertto för att jämt ha slunkit till Kaalio (vad fan DET sen är), sen stämmer vi Passi och sen Uddi. Sen stämmer vi varje blaska och journalist som inte slickar henne och varenda jävlaTV-kanal som visar att hon är en GANSKA trind valross. Sen stämmer vi alla på fejan för dom är idioter och grisar och apor som säger emot. Sen alla som bloggar eller lägger upp klipp på Youtube. Sen stämmer vi vareviga pärkkeles finska snuskhummer och torsk som inte vill dejta knubbisen.

Hur många miljoner blir liksom det i skadestånd? Sjukt många!

Alltså vilken meal ticket!

Marry me, fat girl! I love you!

Dendär lyxvillan jag tänkte bygga i St. Tropez när jag går i pension är min inom två år, det är lite jävlä bombis det!

6 comments:

  1. Jag älskar Carola!

    ReplyDelete
  2. samma på finska tack

    ReplyDelete
  3. Jag älskar Laupa <3

    You rock!

    ReplyDelete
  4. Nice! Lite lustigt dock att juristen ibland låter som en rätt gammal Söder-kis ("pullan", "trind") och ibland som en ung glidare ("fett", "meal ticket"). Och hör jag ett liiitet snäpp finlandssvenska där också? Skitbra, i vilket fall.

    ReplyDelete
  5. Snyggt, du fick med en hel del Stockholmska uttryck, inte illa.

    ReplyDelete
  6. Din bravur är kanske att blogga på svenska? ;)

    Minna68

    ReplyDelete