18.5.15

Horokiri

- Suicide hotline, miten voin auttaa?

- No täällä on Johanna Tukiainen.

- No moi taas.

- Mä on siis niin väsyny ja kyllästyny siihen että koko Suomen kansa on niin sairaan kateellinen mun glamourelämälle ja menestykselle ja kansainväliselle jetsetlifestylelle.

- Joo. Kukapa ei olis.

- Miks ihmisten pitää olla niin kateellisia jos on kaunis ja älykäs ja lahjakas?

- Sa se.

- Taas näkee millasia te suomalaiset ootte.

- Joo.

- Tukkajeesuskin otti ritolat. Se asuu nykyään jonkun silmälasipäisen yksinhuoltajabrunetin eturaivossa Jakomäessä kun se kokee kauniin naisen niinku sillee uhkana.

- Paska jätkä.

- Ja sit mun yks koliikkihomo joka oli mun ainoo fani ja toi mulle viinaa ja vei mun pikkukoirat kuselle ja makso mun netin pimahti mulle niin se tuhos mun tosi makeen disnilauluvideon jossa mulla oli tosi kallis petitekoon paljettimekko päälläni ja ihan sairaan makeeta huulipunaa.

- Joo.

- Niin että aattelin että jos itsaria.

- Ihan ymmärrettävää.

- Ni sit on kyllä kaikki jotka on mua netissä haukkunu niiiiiin että voi ei miks me haukuttii Johannaa sehän on tosi upee tyyppi oikeesti mut sit on niitten fariseusten myöhästä katua. Etenki äksypiksun.

- Joo.

- Ni meinasin että vetäisin ranteet auki. Mä tiedän vielä miten se tehdään. Ei poikittain pitkin käsivartta, vaan viistosti suonien auki.

- Joo kyllä sillä henki lähtee ku vetää suonien auki. Onnea ja kuulemiin vaan.

- Mutku ei mulla oo puukkoa.

- Voi hedvekki. Yritä hedelmäveitsellä. Kuulemiin.

- Poliisit vei kaikki hedelmäveitset. Niin sit aattelin että voisin heittäytyä ikkunasta.

- Mones kerros?

- Neljäs.

- Toimii. Siitä kun mäjähtää katuun, mielellään otsaluu edellä, niin kyllä on hetkessä raato. Onnea. Kuule-

- Nii mulla oli jo jalat ulkona ikkunasta mutku ei lätinäpeppy mahtunu siitä vaikka oon laihtunu viisi kiloa mutta pääsiäisruuista tuli kuusi kiloa lisää kun eihän pitsoilla ja kepapilla laihdu. Onneks mun alakerrassani oli sit simpukkaviikot.

- Joo. Ootko harkinnu hukuttautumista?

- No tossa toissa kesänä yritin hukuttautuu tonne Jollas Oceaniin mutta ihan sairaan kylmä vesi ja sit en yhtään uponnu kun on tota rasvaprosenttia ja rasva nyt vaan kelluu vaikka olin laihtunu viis kiloa. Haluutsä kuulla homoromaanista?

- Hei mä tiiän. Voisit vetää lääkeöverit.

- Oon mä sitäkin kokeillu.

- Miten kävi?

- Eihän mulla yks tai pari purkillista myrkkymömmöjä tunnu missään kun on tota toleranssia ni eihän sillä saanu ees pöhinää. Oon aatellu muuttaa ulkomaille koska mun tyyli on enempi kansainvälinen.

- Jos ottasit haarukan?

- Joo?

- Ja työntäsit sen seinässä olevaan sähköpistokkeeseen? Tai menisit kylpyammeeseen ja heittäisit sinne seinään kytketyn leivänpaahtimen. Klassikko, toimii aina. Ei voi kusta noin simppeliä juttua.

- Ei oo luottotransselit taas pahemmin maksellu sähkölaskuja, ei oo kämpässä sähköjä.

- Musta kuule rupee tuntuu siltä ettet sä edes yritä.

- Yks J-homokampaajakin varasti multa kaikki saksetkin niin ei voi vetää suonien auki eikä suostunu olemaan hetero vaikka lupaskin. Marilynkin kuoli ja Raamattu kieltää mikosorisun ottamisen niin aerto kuuluu vankilaan ja mä hoidan mun pikkukoiria tosi hyvin niin että ihmiset vois lopettaa niitten sairaiden eläinsuojeluilmoitusten tekemisen kun ne koirat pulustaa mua oikeudessa ja baarinomistaja oli tosi tyytyväinen mun keikkaan kun lippuja myytiin enemmän kuin Britneyn ja Madonnan olympicstationkeikoille yhteensä ja mulla on yks uus miäs se on ulkomaalainen ja sairaan rikas sen nimi on Ken ja se haluu mennä naimisiin mun kaa enkö oo sunkin mielestä enempi nainen kuin se transkirahvi joka on oikeesti poika nyt mä kyllä vedän ranteet auki.

- Sovitaanks kuule niin ettet sä enää soita tänne ennen kuin oot onnistunu tossa sun itsariproggiksessa? Ei se oo vaikeeta, kyllä jopa säkin onnistut siinä kun oikeen keskityt vaikkei sulta ikinä mikään muu show ookaan onnistunu. Tsemppiä sulle ja onnee matkaan ja hastalavista ja älä luovuta, me koko Suomen kansa uskotaan suhun ja seistään tässä asiassa yhtenä miehenä sun takana. Don't call us, we won't call you, okei? Lyhyesti: Painu akka vuittoniin ja pysy siellä.

- Joo hei hei ja hyvää yötä, mä soitan taas huomenna jos koliikkihomo on ladannu mulle saldoa.

5 comments:

  1. Olisitte kuitenkin voineet tarkistaa, onko Marilynin, Walt Disneyn tai Kurt Cobainin kalentereissa lähivuosille tapaamista kauniin Johannan kanssa. Kyseessä on kuitenkin teidän kanta-aasiakas.

    ReplyDelete
  2. Ihan parasta taas! Kiitos!

    T. SP

    ReplyDelete
  3. Gotta love your text Laupis! Jälleen kerran.

    T. Syntaktinen synkiö.

    ReplyDelete
  4. Koliikkihomo :D

    ReplyDelete
  5. Hauska ja naseva kirjoitus, nautin oivaltavasta huumorista

    ReplyDelete