8.4.11

Olen glamouralkoholisti!

Hei! Minun nimeni on Johanna ja olen alkoholisti.

Tai no enhän mä oikeesti ole alkoholisti, en sillä lailla kuin jotkut spurgut tai mun sisko Julia. Mä oikeestaan teen tän tunnustuksen vaan siksi että Julia sai aika kivasti huomiota kun se teki tunnustuksen. Joten nyt kun mä teen oman tunnustukseni niin mä saan vielä enemmän huomiota ja sympatiaa heh heh koska mä oon paljon isompi julkkis kun Julia joka on doku.

Enkä mä silleen ole mikään doku tai spurgu kun ne on jotain taviksia. Mä juon vaan kalliimpia aineita niinku shampanjaa tai hiänoja punkkuja tai Euroshopperia koska mulla on varaa. Tai mitä vaan tarjotaan.

Nytkin mä oon Karibialla ja ihan kännissä!

Et niinku alkoholismissa on eri tasoja.

Et niinku kuinka rikas ihminen on.

Ja mä olen sillä korkeimmalla tasolla jossa hienommat ihmiset on.

Ja se että mä juan on muitten vika. Mun ex-suamalainen ”Pasi” toi aina kotiin hiänoja punaviinejä! Ja mä olin töissä luxusglamourstripparina niin mun oli pakko juada kännit joka yä! Ja sit mulla oli ihan kauhee parisuhdekriisi kun toi mun miäs ”Pasi” ei yhtään tykännyt kun mä jätin sen yhden syopäjuutalaisen takii jolla oli hirveesti rahaa ja sit mä tekstasin Kanervalta duunin ja toi ”Pasi” oli ihan kummallinen eikä se tykännyt siitäkään kun mä kännissä aina puukotin sitä ja yritin polttaa sen kämpän niin ettei oo mun vika jos juan!

Sitä paitsi mä oon niin herkkä kun oon taiteilia!

Me taiteiliat aina juadaan kun ollaan niin herkkii!

Siitä tunnistaa taiteilian kun se on kännissä ku se on niin herkkä!

Nii et emmä mikään alkoholisti ole, suurkuluttaja vaan ja kerran olin ihan selvä yksi ilta ja mä vaan lääkitsen mun ahdistusta punkulla kun oon herkkä taiteiliasielu koska taiteiliat on herkkii ja oon uskovainen mut alkoholismi on sellanen juttu että voi olla vaikka kuinka syvässä uskossa ja ratketa ryyppäämään ja tehdä virheitä.

Mut onneks mä oon oppinu mun virheistä ja oon nyt onnellisesti naimisissa mun unelmien miähen kanssa ja kaikki mun asiat on tosi hyvin.

Sekin on alkoholisti. Me juadaan aika paljon yhdessä. Paitsi että mä en oo alkoholisti.

Ku jos on alkoholisti ni sit ei kyll voi yhtään juada.

Mä kyllä voin kun en oo sillee oikeesti mut sanon vaan et oon että te tykkäisitte musta ja säälisitte mua kun oon mäkin ihminen vaikka oon tosi nuori, kaunis ja älykäs ja sit viälä rikas.

Siks mä avaudun nyt kun mä oon julkkis niin mä haluun auttaa Suomen kansaa kun te ootte kaikki juappoja luusereita. Niin voitte saada apuu mun tarinasta.

Tästäkin tunnustuksesta irtoo taatusti vaiks kuinka paljon lööppiä kun te idiootit ostatte Seiskaa ja kustannatte mun kännin!

Nyt mä lähen baariin – adios köyhät ääliöluuserijuopot!

5 comments:

  1. Kiitos loistavasta blogista! Tuot iloa elämään:)

    Terv. M-S.K

    ReplyDelete
  2. Loistavaa jällen kerrann!!!

    sanoo lillin kukka

    ReplyDelete
  3. HEH HEH PÄIVÄN PARHAAT NAURUT.

    ReplyDelete
  4. Loistavasti hakattu <3

    T: Y & J

    ReplyDelete
  5. Oukei..minä olen vissiin erilainen 'nuori' koska en näe tämän blogin aihepiirissä mitään hauskaa. Minusta kun ei ole mitenkään ylevää repiä huumoria toisten kustannuksella, hölmöili ivan kohde kuinka paljon tahansa. Ja vielä kun itse kirjoittaja pysyy nähdäkseni anonyymina, hyvähän se on puskista huudella.

    Epäilemättä saan nyt lukijakunnan ja ehkä kirjoittajankin vihat päälleni, olisinhan voinut olla vain hiljaa. Mutta kaipa kirjoittaja kestänee kritiikin, kritisoihan hänkin omalla tavallaan Johannan touhuja =)

    ReplyDelete