27.10.12

Yksi ainoa sana: "KATEUS"

Laupea Lahna Päivitin viisi minuuttia sitten fc-sivujani ja laitoin sinne järjettömän makean kuva jossa olen LouLousta ostamassani keltaisessa mekossa joka on siis aivan älyttömän makea jonka ostin LouLousta - eikä kukaan ole vielä käynyt tykkäämässä kuvastani jossa olen järjettömän makee keltainen mekko päälläni jonka ostin LouLousta. Hmm, outoa . . .
Tykkää Kommentoi 13:21

Laupea Lahna Monet vaatimattomamman näköisten ja vähemmän kiiltävien kalojen kuvat saa kymmeniä tykkäyksiä mikä kertoo paljon suomalaisista jepa jee. Voi elämä. Hmm . . .
Tykkää Kommentoi 13:22

Laupea Lahna On kulunut kuusi minuuttia siitä kun laitoin ihan älyttömän makeita kuvia itsestäni mun fc-sivulle joissa olen uudessa mekossani joka on keltainen jonka ostin siis LouLou nimisestä kaupasta joka on siis ihan älyttömän makee. Siis hei haloo - miksei kukaan vieläkään ole tykännyt kuvastani? Mikä ihmisiä vaivaa?
Tykkää Kommentoi 13:22

Laupea Lahna Kummallista ettei kukaan vieläkään ole tykännyt kuvistani joissa olen tosi makea keltainen mekko päälläni joka on tilattu jenkeistä. Juristini on kuvista aivan innoissaan! Outoa ettei tule tykkäyksiä, mistähän mahtaa johtua . . . hmmmm . . .
Tykkää kommentoi 13:23

Laupea Lahna Jepa jee. Pakko sanoa että Suomalaiset ovat harvinaisen kateellista kura housu kansaa! Ei kai muu selitä sitä että kukaan ei ole vielä tykännyt kuvastani jonka laitoin tänne fc-sivuilleni jossa olen ihan sairaan makeassa mekossani jonka laitoin kahdeksan minuuttia sitten. Hmmmmmm . . .
Tykkää Kommentoi 13:23

Laupea Lahna Suomalaiset mikä on ongelmanne!
Tykkää Kommentoi 13:23

Laupea Lahna Voi elämä! Pakko kyllä sanoa että kyllä hyvä ystäväni Johanna Tukiainen on ihan oikeassa sanoessaan Suomalaisia kateelliseksi kansaksi ja Suomea Venäjäksi heh! Nyt on kyllä asiat niin että teen kuten ihana Johanna ja hänen reipas siskonsa Jullia (ei julkisuuden henkilö) ja muutan Jenkkeihin heti kun saan opiskelut kosmetologiakvaariossa tehtyä koska Jenkeissä arvostetaan minun näyttävää tyyliä!!
Tykkää Kommentoi 13:24

Laupea Lahna Ja miksei ihminen saa käydä rauhassa pissalla jos pissattaa ilman että joku sairas hyypiö äliö ottaa siitä kuvia jotka myy Seiskaan isolla rahalla joka on muuten Suomen paras lehti lukekaa Seiskan blögiäni apiaanit!!!!!
Tykkää Kommentoi 13:24

Laupea Lahna Mä NIIN muutan Jenkkeihin ettimään ittelleni jonkun tosi sodsi rikkaan miähen joka elättää mua!!!!!!! OIKEESTI!!!!!! Siellä ne ymmärtää mun tyyliä ihan eri tavalla kuin venäläisessä Suomessa!!!!
Tykkää Kommentoi 13:24

Laupea Lahna Onks ihmiset tosiaan NOIN kateellisia siitä että lähen kohta Miamiin ja Havaijiin ja Keravalle unelmalomalle mun ihanan veljeni Laiskan Lahnan kanssa ja isketään meille tosi rikkaat miähet jotka ostaa meille uudet kumievät?????? Ihan naurattaa suomalaisten kaunaisuus ja junttimaisuus ja kielitaidottomuus heh he voi elämä!!!!!
Tykkää Kommentoi 13:25

Laupea Lahna HAISTAKAA PASKA SUOMALAISET KURA HOUSU PELLET JENKKILÄ KUTSUU!!!!!!!!!!
Tykkää Komentoi 13:25

Laupea Lahna MIKSI ET JUMALA ANNA MULLE RAHAA OOT IHAN PASKA KUSIPÄÄ!!!!!!!!!!!!!!
Tykkää Kommentoi 13:25

Laupea Lahna HAISTA PASKA JUMALA PASKA HOMO HAISTA BONZON PIERU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tykkää Kommentoi 13:25

Laupaea Lahna VIHAAN TEITÄ KAIKKIA TAPPAKAA ITTENNE ÄLIÖ PASKAT HAH HAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tykkää Kommentoi 13:25

Laupea Lahna Hmm . . . Miksei kukaan tykkää mun kuvista. Hmmmmmmmm . . . outoa . . . taidatte olla kateellisia heh!!!!
Tykkää Kommentoi 13:28

No comments:

Post a Comment