26.1.13

Jännä junamatka

- Kupsu? . . . .Vesa täällä . . . ny tarviis pikaisesti apua! . . . tultiin ton mun rakkaan morsioni kanssa lentokentälle . . . niin sen . . . mikä sen nimi nyt taas oli ... ei ollu Tarzan, oisko Cheeta? . . .  niin tultiin Cheetan kanssa tänne eikä oo mikään paikka auki . . . ei mikään kahvila . . . mistään ei saa viinaa . . . vettä vaan voidaan juoda . . . nii että mitä mä nyt teen, Kupsu? . . . itkettää . . . kyyneleet vaan valuu juu . . .nii että voisikko tehä tästä jonkun jutun? . . . en kyllä haluu enää julkisuutta . . . joo kiitti moi.

*     *     *     *     *

- Kupsu? . . . Vesa täällä taas . . . oon ny juna-asemalla . . . joo Cheeta on koneessa ja lentää takas sinne Rasiliaan . . . mutta tilanne on ny tää . . . tässä on vieressä joku äijä joka kertoo mulle tiukkaa parisuhdeasiaa . . . naisista kertoo juu . . . paljon tulee mulle ihan uutta ja outoo asiaa . . . en kyllä taho mitään julkisuutta itelle enkä suhteelle enkä Cheetalle mutta voisikko tehä tästä jonkun jutun? . . . kiitti moi.

*     *     *     *     *

Kupsu morjensta! . . . tässä Vesa . . . no Keskinen . . . mitä mieltä oot? . . . pitäskö mun kirjottaa Cheetalle joku runo? . . . voisin sit lausua sen telkkarissa . . . juu en mää mitään julkisuutta suhteelle haluu . . . että mikä telkkariohjelma ois hyvä? . . . vai tekisiksää siitä jonkun jutun jos kirjottaisin Cheetalle runon? . . . joo kiitti moi.

*     *     *     *     *

Kupsu morjens! . . . .tässä Vesa . . . no Keskisen Vesa . . . ollaan sen aivoterapeutin kanssa ravintolavaunussa . . . no se äijä joka tietää naisista kato, kerroinhan mä siitä sulle . . .no ihan vaan punkkua . . . mutta katos tilanne on ny tää - yks sellanen joku äijä tähän tunki ja kävi mua rinnuksista kiinni . . . että oisin muka läikyttäny punkkua sen päälle . . . kontyktöörit selvittää asiaa . . . se äijä kato tarttu mua rinnuksista . . . ei se aivoterapeutti vaan se toinen . . .että oisin muka läikyttäny punkkua sen päälle juu niin sano juu . . .en tiä läikkykö mutta mää kyllä ihan kaiken omani join . . .nii että voisikko Kupsu tehä jotain tälle asialle? . . . että jos vaikka kirjoittaisit tästä jonkun jutun? . . . en kyllä taho enää julkisuutta mutta joku pikku juttu ois kiva . . . joo kiitti moi.

*     *     *     *     *

Kupsu? . . . nii tässä toi Keskisen Vesa . . . Vesa Keskinen juu . . . no kato ny tänne tuli polliisit . . . ne taluttaa ny mun ulos junasta . . . juu en oo kännisä . . . vähän punkkua vaan kato . . . upeita kavereita nää poliisit, komeita poikia juu . . . nii että jos kirjoittaisit jonkun jutun jossa mää kehun poliisia ja haluun niille enempi määrärahoja nii se ois tosi kiva . . . en kyllä haluu mitään julkisuutta ettei mun suhde Cheetan kanssa vaarannu . . . joo kiitti moi Kupsu . . . oot upee ihminen . . .en tiä mitä mää ilman sua tekisin.

No comments:

Post a Comment