20.6.13

JUHANNUKSENVIETTO KÖÖPENHAMINASSA TANSKASSA UUDEN MIEHENI KANSSA JA VAIKENEN KIRJAN KUOLIAAKSI!

Tanskassa ei kuulemma vietetä juhannusta ollenkaan, mikä tuli minulle yllätyksenä ja paljastuskirja.

Uusi mieheni kuitenkin haluaa, että lennän hänen luokseen Kööpenhaminaan pillereitä. Hän on oikeasti tosi komea, pitkä viikinki pameja. Minua pari vuotta nuorempi itseasiassa, mutta yritysjohtaja, kukka-alalla, kuten yksi existäni juutalainen Udi oli enkä mainitse sanallakaan paljastuskirjaa.

Minulla oli juhannussuunnitelmat täysin auki, enkä halua lähteä Keuruulle minne siskoni Julia on nähtävästi lähdössä uuden Jollaksen kämppiksemme kanssa, joka on mielestäni tekopyhyyden ruumillistuma, enkä siedä häntä ollenkaan pilleri pilleri ja vielä kerran pilleri.

He juovat kuulemma teetä ja osallistuvat johonkin helluntaiseurakunnan kokoukseen paljastuskirja paljastuskirja. No onnea sille paljastuskirja pilleri!

Minulla kävi onni, ruotsalainen laulaja esitteli minut eräälle tanskalaiselle miehelle ja hän haluaa että lennän hänen luokseen Kööpenhaminaan pami tabu pilleri.

Teimme Julian kanssa siis ne kaksi uutta upeaa biisiä Ruotsissa: 4 Ever (enemmän kesähitti) ja "I´ll be waiting" joten siitä kirjasta en sano mitään.

Uskonhan siis itsekin Jumalaan, mutta en lyö ketään Raamatulla päähän enkä ole tekopyhä ja pameja siis neljälläsadalla eurolla? En voi myöskään sietää sellaisia ihmisiä, jotka kuvittelvat olevansa parempia kuin muut vain sillä perusteella, että ovat uskossa ja neljäsataa on ihan liikaa pameista.

Sen jälkeen kun olen tutustunut lukuisiin homokavereihin, tajusin ettei se ole synti eikä sairaus, vaan se tulee geeneissä, ihmiset voivat syntyä suoraan homoksi eivätkä voi itse vaikuttaa asiaan ja ellei hinnat ala laskeen niin kyllä vaihdan diileriä. Jos miehellä on enemmän naisgeenejä, kuin miehisiä, niin eihän häntä voi tuomita mihinkään helvettiin no jos annat pameja Jullialle ilmaseksi niin et voi laskuttaa multa neljääsataa hei kamoon! Itse en ole koskaan tuominnut ketään helvettiin, minut sen sijaan on tuomittu kuin aikoinaan oltaisiin noitavainoissa siis oikeesti perheenjäsenille kuuluu antaa alennusta pameista siis oikeesti!

Minusta rakkaus ei katso ikää, ei sukupuolta, eikä muutakaan ellet myy mulle pameja halvemmalla kerron äiteelle. Kunhan ihmiset rakastavat ja ovat onnellisia mä oikeesti nyt tarviin nitää pillereitä ja heti. Minä en ole mikään rikollinen myöskään joka ansaitsisi mitään vankilaa ja tosi siis raakaa että oma "perheenjäsen" kusettaa mua pamikaupoissa. En voi käsittää tätä maata, ei kukaan voi tuomita ketään toista ja sit vielä paljastuskirja. Puhelimeni on tällä hetkellä varastettu, mutta minut saa kiinni sähköpostitse: johanna@lääkekoukussa.fi sekä Facebookista ja paljastuskirjasta.

Ja BTW, se rullaportaiden juokse ylöspäin (väärinpäin) onnistui loistavasti, juoksin itseasiassa nopeasti portaat ylös onks kellää oikeesti myydä mulle pillereitä!

Hih, hauskaa juhannusta kaikille pilleri pilleri!!!!! Mulla on nyt onneksi oma juhannusheila enkä mainitse paljastuskirjaa sanallakaan tässä kirjoituksessa vaan vaikenen sen kuoliaaksi!

Pilleritarjoukset: johanna@ostanpamejahalvalla.fi.

Johanna Tukiainen Paljastuskirja ja Liuska Pameja

No comments:

Post a Comment