3.9.13

Ja isänikin on samaa mieltä

AVOIN KIRJE ISÄLLENI VASTINEENA NAAMAKIRJA KIRJOITUKSEEN JA SIITÄ HYMYN YMS. SEISKAN KALTAISEN ALA-ARVOISEN MEDIAN IMUROIMAAN TEKSTIIN JA VOISIKO JOKU KUSTANTAA MINULLE UUDEN TEKOTUKAN:

Rakas isä, olen aina sinua sekä äitiä kunnioittanut, se ei pidä paikkaansa, ettenkö omia vanhempiani enkä saamaani lapsuutta ja nuoruutta kunnioittaisi, onhan lapsuuteni muokannut minusta tasapainoisen, harmoonisen ja onnellisen ihmisen ja juuri kunnioituksesta olen teitä solvannut, uhkaillut ja pahoinpidellyt sekä suojellut teidän yksityisyyttänne pitämällä teidät visusti poissa julkisuudesta. Nyt menit kuitenkin liian pitkälle, joulun solvaukset sinulta vielä kestin koska tiedän että olet psyykkisesti sairas ja olen itse perinyt sinulta geenini niin ulkonäön kuin mielenterveydenkin osalta.

Minä en ole psykologisesti ja psykiatrisesti älykkäitä alastonkuviasi ympäriinsä levitellyt, sinä olet itse niitä levitellyt eri naisille netissä ja se ei todellakaan ole minun vastuullani, kuten eivät ole minusta otetut kermakuvat tai ne kuvat joissa lesboilen vaarallisen väsyneen Jullia siskon kanssa. Varoitin sinua jo jouluna siitä, että kyseessä ovat ns. näädät, mutta et nähtävästi minua uskonut vaikka tehostin sanojani nyrkein. Et ole "heittämässä" minua Jollaksesta ulos minkään muun kuin sinun ja äidin taloudellisten ongelmien takia johon ITSE olette ajaneet itsenne eikä asiaan mitenkään liity se että loisin ilmaiseksi teidän kämpässänne ja karkoitan sieltä kaikki maksavat vuokralaiset kun ne eivät suostu syöttämään ja juottamaan minua. Itse olette velat itsellenne aiheuttaneet, ja kuten itse totesit "35 vuotiaana" minun pitää ottaa vastuu omasta elämästäni, joten minulle ei myöskään kuulu teidän velat, jotka ovat osittain sinun pelivelkojasi ja mitäs kiskot ylihintaa pillereistä niin ei ihme ettei kauppa käy!!!!

Ettäs kehtaat mennä minua julkisesti arvostelemaan (itse en ikinä arvostelisi ketään julkisesti), minä kyllä annan takaisin, mutta satakertaisesti sillä olen lempeä ja hyväsydämmminen enkä mikään väkivaltainen rikollinen ja amnestiakin tuen. Jos mielestäsi uskovainen ei saa tanssia vähissä vaatteissa tai juoda alkoholia tai rattijuoppoilla tai hakata ihmisiä tai myydä siskoaan (itse olet entinen alkoholisti joka syyllistää muita mitä minä en ikinä tee) niin sovitaan sitten, etten ole enäää uskovainen, mitä ei kyllä ikinä uskoisi kirjoituksistani!!!!! Voin ihan hyvin olla ateisti, heillä näyttää muutenkin menevän paljon paremmin kuin ristiin jo valmiiksi naulituilla uskovaisilla kuten minulla joka olen enemmän ristiinnaulittu kuin Jeesus eikä homojumala ole vieläkään järjestänyt mulle rikasta miestä.

Ettäs kehtaat kirjoittaa minulle tuollaista sanalla sanoen PASKAA, vaikka olen oman maan nainen, kun itse olet kaikkea muuta kuin joku pyhimys vaikka oletkin sellaisen isä!!!!! En olisi ikinä uskonut omasta isästäni jota en ole lyönyt aikoihin vaikka olisi pitänyt, kärsit varmaan 60-kympin kriisistä koska olet 600-vuotta vanha mutta minunkin hermoillani on rajani ja RAJAT MENIVÄT NYT JA KAIKKI ON MUIDEN SYYTÄ!!!!!!!

Voisitko Kupsu kirjoittaa tästä kivan myönteisen jutun jossa on valokuvia joissa en näytä Babarin lutkaantuneelta isoäidiltä?

Johanna Tukiainen

3 comments:

  1. Syystäkin Johanna on ihan raivona, kun jo vanhassa testamentissakin mainitaan usein portot (Päivi Räsäsellekin tiedoksi) ja juotiin viiniä ym. Kunhan Johanna saisi palkattua saman haamukirjoittajan jonka käsialaa on Taika-Maken tekstit, tulisi elämänkerrasta välittömästi Livets Ord-henkinen hitti.

    ReplyDelete
  2. hahhaha...
    Kertakaikkiaan niiiin hyvä kirjoitus! Ilo lukea tuollaista sanankäyttöä ja oivaltamista :)
    Lähti tämäkin aamu nauraen liikkeelle...

    ReplyDelete
  3. Babarin isoäitiparka :'(

    ReplyDelete