31.5.13

Kakkua

Sen illan linnassa me istuttiin
yömyöhään juteltiin
sellin hämärässä tapeltiin
paosta haaveiltiin
mä kerroin kuinka Julliaa
vois jotain leipoaa
pienen viilan tortun sisään laittaa
vartijat hakataa

Kun hei en mä kestä
olla vankinaa
kun taidan olla melkein syytönkin

Meidän täytyis päästä Maiamiin
meidän täytyis saada massiikiin
alkoholia ja pamejaa
kun en kestä tätä kakkuaa

Mun täytyis saada satuttaa
mun täytyis Aertoo hakataa
mutten tahdo saada kakkuaa
kun en kestäis olla linnassaa

Alkoi sellin valot sammumaan
ja mua janottaan
alkoi paniikkia pukkaamaan
joo, mä olen vankinaa

Tuli kakkua toi kuuskyt päivää
mut oikeusmurhattiin
miksi blondeja taas vainotaan
hmm . . . aika kaunaista

Kun hei en mä pysty
oleen sellissä
mun täytyis saada olla prinsessaa

Meidän täytyis päästä Maimiin
mullahan oisi sitä karmaakin
tahdon sidukkaa ja pamiaa
kun en jaksa enää kakkuaa

Mun täytyis saada riehuaa
mun täytyis näädät hakataa
miksi siitä tulee kakkuaa
kun en ketään poskeen purrutkaa?

Nyt eristyskoppiin lykkäsivät mun
kun hellokittyt mä tempaisin
ihmisoikeusuristin palkkasin
kun jouduin perumaan keikatkin

Mut hei en mä tykkää
olla  linnassa
Aertonhan täällä kuuluis ollakin

Mun täytyis päästä Maiamiin
pitäs kuvata ne videotkin
Aertonkin taas voisi hakataa
mutten haluis saada kakkuaa

No comments:

Post a Comment