18.3.11

JOonaksen rukous

Johanna hei jätä jo se köyhä juntti
vedän lappalaista lättyyn sillä vapisee puntti
eihän sillä oo edes massii ei oo fikas edes hunttii
heitin sille susta haasteen mutta eihän silloo kanttii
ottaa haastetta vastaan jätkä rupes heti itkee
kyllä käppänädoku pitää sun elämästä kitkee
vaikka onhan pygmihäiskä ihan tajuttoman sitkee – whazzup!

In your face pellet!

Johanna hei sua tosi paljon loveen
ostan sulle vaikka lisää silikonii poveen
tule mun luo usaan sua miamissa nusaan
sulle väännän hyvät riimit pistän glamouria musaan
isken sulle kovat biitit niistä tulee tosi swiitit
susta tulee iso stara sua palvoo parasiitit
pistän biisin juutuubiin siellä kuolataan sun buubii
sullon sairan hyvä perse kaikki sitä tumputtaa
mutta ainoastaan meigä saa sua sinne humputtaa – word!

Keep it real luuserit!

Sit kun olet iso tähti joka taivaalle räjähti
johan näädiltä turkit sinun talviturkkiin lähti
näädät kontulasta tulee ja ne painaa skeidaduunii
kun mä Jossun kanssa chillaan biitsil niinku georgcluuni
mä näädät sukupuuttoon nyljen niitten haudan päälle syljen
koska olen kova gänstä enkä mikän siwan hylje
mullon tosi iso dicki enkä ole yhtään sicki
sillä Johannaa mä rassaan sitten kerään massit kassaan
tosi iisii olla rikas kun voi fyrkat blingiin hassaa
tää on ihan tosi stoori mun ei tarvi teille brassaa – yo!

Suck my balls horot!

Mutta nyt mun täytyy mennä äitee minnuu huusi syömään
tännään lihapullii syyään niistä muussin kanssa tykkään
sitten läksyt pittää tehhä ettei tule taas niit ehtoi
kyllä koulut pittää käyvä minull iskä sen niin kertoi
sitten vasta muutan jenkkiin alan tehhä hittii helmee
oota minnuu Jossu kulta ei täs ennää montaa vuot mee
olet minull tosi rakas vaik oot vanhempi kun äitee
sua kovasti niin kaipaan mutta löysin lohdun kivan
Johannaksi ristin kotitilan lihavimman sian – respect!

Niggaaz in da hood!

1 comment:

  1. TÄSTÄ se perjantai lähtee! TÄNKS! Fani vuodest 2010! :D

    ReplyDelete