22.3.11

The Nassu Diaries

Okei mun mäster pläänni: mä punon lakanoist köyden ja painan livohkaan fönen kautta.

Ei voi epäonnistuu.

Epic fail – eiks vaan kaikki haussin lakanat oo nii-iiin sairaa-aa-aaan smegmasii ett mä en kyllä koske niihin edes Paksukaisen kumihanskoilla! Kelatkaa ny vähän mikä ördiörkki niis on möyriny ja ähkiny ja könyny lätinät vilkkuen! Ne pitäs hei okeesti pesun ja säteilytyksen jälkeen polttaa, säteilyttää uudestaan ja sit haudata ydinjätteen kans peruskallioon.

Oikeestaan hei – kaikki mihin Paksukainen on koskenu pitäs haudata peruskallioon.

Mä rupeen uskoon et mun ainoo tsäänssi libertyyn on se et Paksukainen joutuu poseen. Mut vähänkö slurkit fleguilee. Paksukainen skruudaa puolet Ohukaisen feissistä aivan hanniballecterinä ja Ohukainen pistetää kaltereiden taa? Kamoon! Loistavaa dumaritoimintaa! Kuka zokee zeepra tonkin vislas – daijju dildonuppi Rönni ja Leuka-Harkimon kesy puudeli Favoriini?

Ja Favoriini hei – head up! Jos tuut biaatchi kadulla vastaan niin vähänkö sun lahkeet ei tuu koskaan toipuu siitä!

Hei oikeesti – pidättäkää Paksukainen ny edes eläinrääkkäyksest ja stikatkaa se linnaan! Se pakotti mun tshiigamaan sen viimesen keikan netist. Naiss! Ei tarvii safkata viikkoon. Ja jengi maksaa tosta? Vuitton te ootte sekasin! UUUUUUUAAAAA!

Siis kuka ei oo jo nähny Paksukaisen elastisii utareita? Sehän nuali niit vissii vihkimisenki ajan ku huamas kameran. Ainoo lisäbonari minkä livekeikalt saa on Paksukaisen dunkkis ja uskokaa mua peepsit: ei kannata siit maksaa dinaareita. Vaiks ohan se kyll toisaalta ihan oikeesti kokemus sekin jota ei heti unohda.

Toi Lappeenrannan keikka mua kyllä ottaa pannuun klesasti! Piti Paksukaisen mennä peruu se kun oli aamulla hirveessä jysärissä! Ja arvatkaa kuka oli jo maksanu käsirahan paikalliselle inkkarille ett se jemmaa mut ahkioonsa ja skimbaa karpaasina auringonlaskuu kohti? Mut ei vaan karitamattilaa kiinnostanu nostaa laardeja bunkasta vuitton!

Vähänkö vedin kakskakkoset.

Mut lauantain kun callas vetää keikan Itikses niin mulla on aivan kingi pläänni! Mä piiloudun sen ensiapusidukkakeissiin ja sit soitan paikalle ton Pallokalanaisen ja kaadan sille brenaa kaaliin niin et se on aivan pleksit. Sit ku fätso chillaa bäckstägellä kiskomassa kaksin käsin koomaa boltsiin mä työnnän Pallokalan dörtsist inee muka keskustelee taas niistä hääohareist. Se on niin pälli et se menee kyllä ja varsinki ku sanon et siit tulee juttuu Seiskaan ni sehän rynnii aivan kiimana esittelee leukaansa kiitolliselle kansakunnalle. Siinä vaihees Paksukainen on saletisti löytäny ne hedelmäveitset jotka mä stikkasin sen veskaan.

Jo on ihme jos ei Paksukaiselle rupee häkki heilahtaa.

No comments:

Post a Comment