16.3.11

The Nassu Diaries

Mercyä!

Kamoon: jos me hei sovitaan et Paksukainen ON ihan kun Sarajessiga ja että se elää ihan saletisti samanlaista jetsetlaiffii kun Kärri niin voidaanks me jo pikkuhiljaa lopettaa tän skeidan kyttääminen ja tshiigata wrestlingii? Meitsi haluu nähä kun Big Show kouluttaa Undertakeria!

Ja kai Paksukainen elää just samanlaista mädziklaiffii kun Kärri joka sekin on tuamittu skegettäjä ja rattifyllis ja bontso strippari joka ei pysy pystys ku se on aina kakskakkosissa ja joka on useemmin häkis kun duunis ja jonka tunkkaset vanhat kledjut ei enää mee sen päälle kun sen bulkki pursuu joka suuntaan bulimmin kun Vanhasen hätävalheet.

Ja onks sun kumidaisariaivo koko ajan pakko lääppii! Mä soitan just Korkeesaareen ni ne hakee sut takas sinne paviaanilinnaan! Ja voisit joskus käydä ruiskus ni et dunkkais ku kiimanen kamelinraato!

Nyt ku Ohukainen lähti hanee ni mä oon ihan nesteessä! Paksukaisella nuppi feidas totaalisti ja se lulee et se on giftikses mun kaa! Vähänkö paniikkii kun se haluu goisata mun kaa samas bunkas – kerran olin jo jäädä sen alle ku se keskel notshii käänty äkkii ja koko laardivuori meinas hyllyy mun niskaa! Ja kun se kuarsaa kun mobydick niin mä skagaan et se viel joku kerta vetää mut henkeensä!

Sit jos tenanaama haluu et mä rupeen nylkyttää sitä niin klabbit on NIIN ulkona fönestä ettette uskokaa!

Vuitton asklakki minkä teit! Vedän sua jänkään niin että shostakoovitsit soi ja sun kuivuneet aivot tipahtaa nenästä ulos jos et heti tuu bäck!

Mut vaan sekin brenakääpä on niin tunturismartiks tullu et ei se pidä kännyy auki ku se pelkää et Paksukainen tulee linjoi pitkin ja kyl se tuliski.

Paksukainen rupes just tykittää smailin palstalle räppii Ohukaisest. Aika pahaa settii, vuittoni! Siit tietää et on taas hedelmäveitsihetki lähel kun se rupee siteeraa raamattuu ihan horona!

Sit yyberbimboleffa loppuu ja eikö lätinälollo stikkaa sen uudestaan tuleen! Mä delaan! Miksen mä delaa jo!

Ei! Nyt ei auta enää mikää!

Kun Paksukainen simahtaa naamoihinsa on pakko ottaa flaidikses likaset aseet käyttöön. Soitan Mustille. Sen on schäferi ja se tuntee kaikki dogit täält Timbuktuun asti.

”Nyt yleishälytys: Kadonnut kitukasvuinen lappalainen. Tuntomerkit: likainen Dolls-takki ja kova jano. Ominaistuoksu: etanoli. Saa tavattaessa kurittaa ihan reippaastikin. Tuotte vaikka kilon paloissa.”

”Paljo irtoo löytöpalkkioo?”

”Fläbäkartsa.”

”Malluu?”

”Ok. Malluu.”

”Kiinni veti. Broidit sniffaa sen esille. Jantteri on bosessa tunnin sisällä oli sit vaiks Ulan Batoris.”

Aamulla Ohukainen on tääl ja sit mä tirvasen sitä vastapalloon kunnes se peruu sen hakemuksen.

Eihän tää nättii oo mut hei – se tai mä kärsii!

Enkä oo mä.

Sitä paitsi ei ny ehi pelleillä ku pleijariflabarit polttaa fikassa ja nakkikattila kutsuu.

1 comment:

  1. Laupis, yksinoikeudella sulle:
    Arto sai joulukuussa potkut sähköalanyrityksestä, koska sairaslomallaan ollessaan ajoi Johannaa Lahteen keikalle. Muuten ok, mutta saikulla ei kannata tankata firman pakua, firman kortilla, väärässä kaupungissa.

    ReplyDelete