5.3.11

Ulkomaalaiset: Tahdon tietää missä Mika on

Mun täytyy ottaa seitsemän päivää
seitsemän päivää ja harkita asioita
ois kandennu kelata jo sillon
ettei jäis ihan tyhjän päälle sit vanhana

Nyt tää tunturi mun pitää kavuta
vähänkö olen aivan onnesta soikeena
ja pilvien läpi pilkahtaa muisto varakkaammista ajoista
se lämmittää kun mut lempataan ulos Albertilta

Mun elämässä on ollut paljon rahattomuutta ja väärinkäsityksiä
ei enää kestäis ettei ois taksirahaakaan
mut ei voi peruu häitä enää, oon matkustanut niin kauas Lappiin
vaihtaakseni tämän Arbuusittoman elon

Tahdon tietää missä Mika on
tahdon että kerrotte mulle
tahdon muuttaa Mikan luo
tiedän että se rakastaa mua viälä

Aion ottaa seitsemän päivää
seitsemän päivää ettiäkseni sut Mika
et enää pääse minnekään piiloon
et jumaleissön enää kauaa pakoile mua senkin sika

Mun elämässä on ollut paljon rahattomuutta ja väärinkäsityksiä
ei enää kestäis ettei ois taksirahaakaan
mut ei voi peruu häitä enää, oon matkustanut niin kauas Lappiin
vaihtaakseni tämän Arbuusittoman elon

Tahdon tietää missä Mika on
tahdon että kerrotte mulle
tahdon muuttaa Mikan luo
tiedän että se rakastaa mua viälä

Tahdon tietää missä Mika on
tahdon että kerrotte mulle
ja tahdon tietää, tahdon tietää missä Mika on
ja tiedän, tiedän että joku vois kertoa sen mulle

Tahdon tietää missä Mika on, tee mulle Mika vauva
tahdon asua Mikan luksushuvilassa, en jossain Arbuusin kodassa
tahdon tietää missä Mika on, ei, ette vaan voi piilotella Mikaa
kyllä mä tiedän että joku tiätää missä se on, saletisti tiätää

Tahdon tietää missä Mika on, nyt kerrotte jo
tahdon Mikan lompakolle, tahdon päästä ulkomaille
tahdon että Mika ostaa mulle auton, ja omistusasunnon
vuittonin Hymy-lehti pilas mun elämän, ei se ollu mun syy
kertokaa heti missä Mika on, kertokaa
tahdon tietää missä Mika on . . .

No comments:

Post a Comment