5.3.11

The Nassu Diaries

26.2
The Häät. Jee. Truu laav. Paksukainen esittelee aivan kiimassa barbinukkejaan ja simpukkaviikkojaan kameralle ja Ohukainen vetää kakskakkosiaan ja pillittää. Vähänkö muuten pelästyin aamulla juma! Luulin että Paksukaisen peruukki oli kynitty ja sen naama kuurattu mattoharjalla mutta se olikin Paksukaisen faija! Spooky! Jasmin on aika namu!

Ja JUMALAUTA jos ei YK kohta rupee puuttumaan siihen mitä transorääsyjä Paksukainen mun päälle väkisin pukee niin jo on vuittoni! Jos se vielä pakottaa mua pitämään sitä hattua niin tassut ON ulkona ikkunasta!

Ja voiks joku voi vuitton sentään ihan oikeesti säätää semmosen lain että Paksukainen ei saa enää KOSKAAN IKINÄ LAULAA!

27.2
Ei juma – ne on vieläkin naimisissa! Mun vedonlyönti kusi! Ohukainen taas syöny mun raksut prkl!

3.3
Bäck in Stadissa. Mun pakosuunnitelma jänkhällä ei futannu. Piilouduin eka porojen joukkoon mutta Punakuono perkele kalvas mut. Sit vedin päähän neljäntuulen hatun ja painoin baariin dokaamaan ja iskemään naisia. Jäin kiinni kun kysyttiin tiskillä papereita. Sitä mä hotwairasin hummerin ja eikun baanalle.mut eikö koko takapenkki ollu täynnä sammuneita tukiaisia jotka tietenkin just sillon heräs! Voi vuittoni!

Paksukainen aivan kiimana siitä sen telkkariohjelmasta. Ohukainen taas pillittää. ”Pliis pliis pliis!” Ole jo sälli hiljaa ja ime sitä viinaa. Ja voi vuittoni tota Kooman taulua! Jos jätätte sen yhtään alemmaksi niin mä aivan saletisti plöräytän sen päälle snadit taidekritiikit ihan seppoheikinheimona!

4.3.
Poliisi vei taas vaihteeks Paksukaisen. Saatte kundit pitää sen! Seriously hei! Ei tarvii palauttaa. Svitti täynnä brenaa joten mä pidän helmet partyt! Bitchit saa kyytii! Mut sit se kurhatan Ohukainen tulee keskellä yötä aivan plekseissä sotkee mun säädöt ja sit joku täysin tuntematon reiska kidnappaa mut ja pakottaa prkl ulos tähän aikaan! Eikä ees tarjoo paukkuu! Mä yritän vetää yökerhoo päin, siällä ne bitchit on just tyrkyllä, mut sälli vaan rynnii ihan homona jonnekin pöpelikköön! Pervo! Ja sit ku päästään takas roomiin niin eikä prkl Ohukainen anna sille mun safkat! Vuitton! Kohta oot kääpiö raatona!

Siis mikä vuittoni sun ongelma on Suomen oikeuslaitos! Taas päästitte Paksukaisen stradalle! Siis kamoon! Ja sit tää yks Tuoppikallo vaan inisee pliis pliis ja pillittää ja Paksukainen on että prkl miks natsit vainoo mua koko ajan! Haloo hei fatso – sä oot Paksukainen Isonperän Fantti ja Rannanläski ja puukkojunkkarit oli sun rinnalla aivan vastaantulijoita! Paitsi et ne ei kuvitellu että ne on hottiksii prinsessoi jotka osaa tosi hyvin laulaa!

5.3
Hei! Ohukainen ja Paksukainen viikon naimisissa ja kumpikaan ei oo vielä delannu! Taas mun vedonlyönnit kusee prkl! Mut hei – vielä on lauantaita jäljellä!

No comments:

Post a Comment