11.3.11

Puutarhatonttu pohtii

Saunaan kun menee niin kuuma siellä on. Kun joku heittelee löylyä niin tulee hiki. Alkaa vaatteet haista kun kovasti hikoilee.

Verkostomarkkinointi on sitä kun myy mahdollisimman monelle palan kalaverkkoa. Sitten kun ne kaikki verkonpalat yhdistää niin siitä tuleepi tosi iso verkko. Sen voi myydä markkinoilla sellaiselle joka tarvitsee ison verkon.

Sitruuna on minusta kiva auto kun sillä on niin hassu nimi.

Ruotsissa olen asunut. Se on siitä outo paikka että paljon ruotsia siellä puhuvat. Kauppaan kun menet pottuja ja silavaa ostamaan niin eivät ymmärrä lainkaan suomea ja sormella saat osoitella. Nälkä tulee Ruotsissa monelle.

Pidin Lapissa puheen sille paksulle tytölle ja sille itkevälle lapinäijälle. Nassu sen minulle sen puheen kirjoitti. Nassu aina minua auttaa kun on vaikeita juttuja jotka minun pitää tehdä. Niin kuin solmia kengännauhat. Joskus vahingossa Nassu solmii molempien kenkien nauhat yhteen ja minä heti naamalleni kaadun. Lapissa niin teki kun minä sitä puhetta pidin. Hassu se Nassu!

Vaan sitä minä en ymmärrä että minne ne sen kaiken lumen vie kun kevät tulee? Minne se kaikki mahtuu? Myydäänkö sitä kesälläkin?

No comments:

Post a Comment